Snart är det ju detta! Och jag har då en fråga till er, en ganska simpel fråga. En fråga som ganska självklart lyder: Har ni tips på vad jag kan köpa till en person?
Tack på förhand 🙂
Tycker att man ska köpa ngt personligt. Annars kan man ju bara köra på ngn blomma, godis, middag el dyl.
Eller så bara skiter man i konsumtionshetsen och tänder ljus och kollar på film.
isola:
Tycker att man ska köpa ngt personligt. Annars kan man ju bara köra på ngn blomma, godis, middag el dyl.
Eller så bara skiter man i konsumtionshetsen och tänder ljus och kollar på film.
Mmm, ljus och film lät bra! Alltid tyckt att det ändå är en "påhittad" dag för att få folk att köpa strunt. Men man kan ändå utnyttja dagen åt att göra något fint för varandra!
finns jätte bra saker på lidl! typ chokladaskar o smarriga färdiga efterrätter (romantiska som fan!) + 1 låda m fransk helfet ost formad som 1 hjräta!!!!!1
obs ja e ironisk för mjölk e ej bra att konsumera
SKÄNK PENGAR TILL DJURENS RÄTT
böghög:
finns jätte bra saker på lidl! typ chokladaskar o smarriga färdiga efterrätter (romantiska som fan!) + 1 låda m fransk helfet ost formad som 1 hjräta!!!!!1obs ja e ironisk för mjölk e ej bra att konsumera
SKÄNK PENGAR TILL DJURENS RÄTT
Lidl har bra korv
Djurens rätt är en bra idé! Fast det kan man göra ändå, behöver inte vara någon seciell dag för det 🙂
W.W :
Lidl har bra korvDjurens rätt är en bra idé! Fast det kan man göra ändå, behöver inte vara någon seciell dag för det 🙂
m men skänk asmkt pengar o skriv på 1 fint kort (format som 1 hjärta såklart)
jag tänker BIO
böghög:
m men skänk asmkt pengar o skriv på 1 fint kort (format som 1 hjärta såklart)
Tror du djuren tänker på kortet de får xD
En apas melankoli:
jag tänker BIO
Måste gå bra filmer för att det ska vara möjligt!
W.W : Tror du djuren tänker på kortet de får xD
alltså som att skänka till viskogen i present till ngn
alltså som att skänka till viskogen i present till ngn
Haha jaha! Då fattar jag xD
kärlek är påhittat
W.W :
Har du aldrig älskat någon? 🙁
faktiskt inte om man inte räknar kärleken till mina djur och mor min