Notifications
Clear all

Alla hjärtans dag.

Topic starter

FNÖ:

faktiskt inte om man inte räknar kärleken till mina djur och mor min

Kanske kommer fler senare i livet? 🙂 Vad har du för djur? De är svåra att inte älska! 

ReplyQuote
Topic starter

W.W :

Kanske kommer fler senare i livet? 🙂 Vad har du för djur? De är svåra att inte älska! 

katter och marsvinHjärta men jag vill endå inte ha nån mysigare själv

cute_0.gif

ReplyQuote
Topic starter

FNÖ:

katter och marsvinHjärta men jag vill endå inte ha nån mysigare självcute_0.gif

Kul! Mycket glad Haha, på tal om marsvin. Det där på din bild råkar inte vara ett marsvin? xD 

ReplyQuote
Topic starter

W.W :

Kul! Mycket glad Haha, på tal om marsvin. Det där på din bild råkar inte vara ett marsvin? xD 

OHHH kul att du nämnde det råkar faktiskt vara ett strävhårig marsvinHjärta

ReplyQuote
Topic starter

FNÖ:

OHHH kul att du nämnde det råkar faktiskt vara ett strävhårig marsvinHjärta

Haha! Satt faktiskt och läste texten på din bild när jag upptäckte den lilla krabaten! Så tänkte att det vore passande att fråga 🙂 Gulligt! Mycket glad Är det din? Mycket glad

ReplyQuote
Topic starter

W.W :

Haha! Satt faktiskt och läste texten på din bild när jag upptäckte den lilla krabaten! Så tänkte att det vore passande att fråga 🙂 Gulligt! Mycket glad Är det din? Mycket glad

nej var tvungen att ta någon men ska ta ett riktigt fint kort på mina små älsklingar har inte haft en fungerande kameraGråter

ReplyQuote
Topic starter

FNÖ:

nej var tvungen att ta någon men ska ta ett riktigt fint kort på mina små älsklingar har inte haft en fungerande kameraGråter

Neej vad synd! Ledsen Hoppas det fixar sig! Hade varit jättekul att se dem Glad

ReplyQuote

Den som köper alla Hjärta-ansdagpresent härifrån till mig får en guldstjärna!  http://www.fleurdesante.se/

ReplyQuote
Topic starter

Daniellas:
Den som köper alla Hjärta-ansdagpresent härifrån till mig får en guldstjärna!  http://www.fleurdesante.se/

Tänk om man föredrar en silverstjärna? Blink

ReplyQuote

W.W :

Tänk om man föredrar en silverstjärna? Blink

Jag har bara guld tyvärr. 

ReplyQuote
Topic starter

Daniellas:

Jag har bara guld tyvärr. 

🙁

ReplyQuote