Aviseringar
Rensa alla

ALLA KILLAR ÄR SVIN

Ämnesstartare

vaJOO:

vad tycker du?

Hahaha nice [bigcheers]

:

En blandning av Keanu Reevs & chris clein ytligt till att börja med.

Åh det är jag for sure!

:

Jag älskar att må dåligt, för jag mår samtidigt bra, på ett sjukligt sätt. & det sättet sätter igång väldigt sjuka & porriga tankar hos mig

Tror nån är i behov av lite S&M
Du borde peka henne till den här tråden
Jag är inte medlem på flashback

Vi kan dela henne hm?

SvaraCitera

Foreverandnever:

Vi kan dela henne hm?

haha jag satt o fundera på hur jag skulle må i en sådan relation som hon beskriver. tror jag skulle känna mig vilsen och må väldigt dåligt. så ska nog inte ha något med henne o göra.

men tänkte eftersom att du va manlig o så! hon kanske är en liten utmaning för dig? [wink]

SvaraCitera

Foreverandnever:

Gillar din presentation btw!

Så du vill ligga nu asså?

verkar inte bättre

SvaraCitera

Så, vem tillhör den här dåliga humorn?

SvaraCitera

Ja, jag är ett svin

SvaraCitera
Ämnesstartare

vaJOO:

haha jag satt o fundera på hur jag skulle må i en sådan relation som hon beskriver.

Jag har varit tsm med en sån här tjej en gång det var drygt som fan. Don't go there man, you need a bitch who will stay home and cook dinner and hand you the beer [bigcheers]

vaJOO:

hon kanske är en liten utmaning för dig?

Tycker på nått sätt att det här känns som ännu ett bevis att gud/universum/whatever har en känsla för humor haha

Jag menar dom flesta tjejer man hör klagar ju på att deras killar är för svartsjuka och dominerande och att dom egentligen vill ha någon som är snäll och trevlig osv. Den här tjejen å andra sidan vill att man ska straffa henne och grejer men hittar bara nice guys [rolleyes]

SvaraCitera

Foreverandnever:

Den här tjejen å andra sidan vill att man ska straffa henne och grejer men hittar bara nice guys

jo men hon är ovanligt stark i sin personlighet. tror hon är lite skadad faktiskt. alltså att hon inte snappar upp saker omkring sig och därför får fritt psykologiskt utrymme att ränna omkring som hon vill.

så tänker att dessa nice guys är säkert bad guys tsm med en vanlig tjej. men med just henne blir dom överkörda.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

verkar inte bättre

Neg the target by confusing her with a fat (I thought it) dude check!
Say something "nice" to show that you "care" (chicks dig that) check!
Pull out the BIG GUNS and drop the bombs on her (booya) check!!

Another successful pick-up [y] now to the sex

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Ja, jag är ett svin

Hallelujah brother!

världens starkaste man:

Så, vem tillhör den här dåliga humorn?

Inte mig, absolut inte uh huhm never [ops]

vaJOO:

så tänker att dessa nice guys är säkert bad guys tsm med en vanlig tjej. men med just henne blir dom överkörda.

Ja det kan nog va sant. Inte många som orkar med en sån brud. Kanske lite terapi vore på sin plats innan hon ger sig in i några nya självdestruktiva förhållanden?

SvaraCitera
Ämnesstartare

vaJOO:

alltså att hon inte snappar upp saker omkring sig och därför får fritt psykologiskt utrymme att ränna omkring som hon vill.

Låter alaramerande likt psykopati tycker jag, isåfall går det ju hand i hand med hennes hobby av att köra över och uttnyttja folks känslor också, just saying!

SvaraCitera

du skrämmer mig[sad]

SvaraCitera

Foreverandnever:

Låter alaramerande likt psykopati tycker jag, isåfall går det ju hand i hand med hennes hobby av att köra över och uttnyttja folks känslor också, just saying!

uppväxten var ju lite speciell :). om jag tänker på mina "böjelser" så förstår jag att lite kommer från uppväxten också

SvaraCitera

Foreverandnever:

Another successful pick-up

hade aldrig fungerat i verkligheten.

Foreverandnever:

Ändrad: I dag 18:41 av Foreverandnever, ändrad 2 gånger

Illa

SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

du skrämmer mig

Well that's good girl
You should be afraid!!
BE VERY VERY AFRAID

(nah don't mind me [cute])
ps american beauty är BRA!
mycket bra smak have to say

vaJOO:

uppväxten var ju lite speciell 🙂

Själv är jag ju född med perfekt genetik
Under min uppväxt föddes jag på en näringsrik kost
Bestående endast av honung och havregryn [ops]

vaJOO:

om jag tänker på mina "böjelser" så förstår jag att lite kommer från uppväxten också

Låter spännande haha, berätta?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Illa

Jag är har nån grej att jag vill att texten ska se jämn ut haha
Lite perfektionism bara, innehållet förändrades inte nämnvärt

Fingerprints:

hade aldrig fungerat i verkligheten.

Hur kan du vara så säker? är du speciell [rolleyes]

SvaraCitera