dränkt en hel kladdkaka i nutella och ätit upp. menssynmtom på g snart
kukoxo:
Missade tåget. Tappade mi kaffetermos och hann med ett halvtomt snabbtåg med svindyra biljetter. Var gråtfärdig och frustreradSå jävla typiskt att just då kmr världens äckligaste, svinigaste äckelråttan och sätter sig bredvid mig. Han ler stor, flyttar o sätter sig mittemot mig istället, och breder ut sina äckliga ben. Blev så frustrerad och äcklad
Gick på toa o grät. Märkte då att jag hade mens. Najz m helg Thx
Trodde först du menade en råtta bokstavligen. Men en äcklig person alltså. :$
lärde mig idag att jag visst kunnat bli preggo de ggr jag råkat slarva med ppiller
verkar inte va så, bra.
För övrigt bokade jag tid på kvinnohälsan för typ 2 mån sen, eftersom jag får mens lite nu och då, inte bara på de hormonfria tabletterna. hon ba "ah vi bokat tid i mars, så kan vi undersöka så det inte beror på nån inflammation eler infektion eller så"
inte för att va den som är den men vilken jävla barnomrska låter folk gå med misstänkta inflammationer/infektioner i livmodern i TRE MÅNADER innan undersökning???????????? fattar inte. förhoppningsvis var bara det där med infektion/inflammation nåt hon sa som inte var så troligt.
denna uppdaterades exakt när min bror fick näsblod tack så mkt
missat min mens nu två månader efter jag satt in min p-stav... tror jag satte in den under tiden jag hade mens så har bara fått mens en gång sedan dess. Gör men åndå rädd även om hemsidor säger att det är vanligt i början att missa mensen. Men hur länge är det "början"
Ska ha mens nästa vecka, första kartan på nytt p-piller och är lite spänd på att se hur mensen blir av den. Hoppas det inte blir blodbad, då orkar jag inte.
Min kompis blev typ av med sin mens av dessa piller *håller tummarna*
Zodd: Trodde först du menade en råtta bokstavligen. Men en äcklig person alltså. :$
det var nog inte så illa som jag fick det att låta :$ hade jättedålig dag och såna där detaljer gör allt värre ba
Har inte haft mens på fyra månader. Soft
när jag i lugn o ro gick ur sängen och tänkte ta en härlig morgondusch medan kaffet kokar kom den. som en explosion mellan benen. detta har hänt ett par gånger förut. ingen mensvärk, ingen irritation bara pang bom en jävla massa mens. det skvätte på nattlinnet och droppade i racerfart ner i golvet. fattar inte. efter första dosen lugna det ner sig och droppa normalt.
blev lite glad iofs, ska börja med p-piller igen idag då. har nöjt satt på min lilla minnesremsa och vart duktig o läst häftet från barnmorskan.
vafan efter imorse har mensen vart väldans knapp. brukar ju va skitmkt i början. blir lite nervo av detta.
ToaUggla:
missat min mens nu två månader efter jag satt in min p-stav... tror jag satte in den under tiden jag hade mens så har bara fått mens en gång sedan dess. Gör men åndå rädd även om hemsidor säger att det är vanligt i början att missa mensen. Men hur länge är det "början"
När jag satte in min p-stav blödde jag nästan varje dag i 6 månader, det är nog mycket olika på hur kroppen reagerar. Efter att jag slutade blöda var jag menstruationsfri i över två år, skönt att slippa den. Att menstruationen försvinner vid vissa preventivmedel har jag förstått är relativt vanligt så tror ej du behöver oroa dig. När min menstruation försvann helt tog jag ett graviditetstest för att vara säkra sidan!
Zerafina:
Har inte haft mens på fyra månader. Soft
min har tagit semester i 3 månader.. hade varit glad om det inte var för att jag vill börja knapra piller igen pga dålig hy. WASTE OF BRA-HY-TIME. Så jävla irriterande.