Bell:
min har tagit semester i 3 månader.. hade varit glad om det inte var för att jag vill börja knapra piller igen pga dålig hy. WASTE OF BRA-HY-TIME. Så jävla irriterande.
va typiskt 🙁
ok tamponger gör mig fett nervös
har såpass liten mängd blod idag tydligen så jag glömde bort tampongen
den va def i längre än rek tid
å dom dammar alltid när man tar ut dom ur plasten
tvättar händerna som om jag led av allvarliga tvångssyndrom gör jag också
hjälp pls
så efter 7 kartor av dessa ppiller verkar de äntligen lyckats banta ner mensen. Biverkningar skulle vara minskad eller utebliven blödning och jag ba woho. nuär ju tyvärr mensen tillräckligt befintlig för att menskopp ska vara befogat, men tillräckligt liten för att det ska kännas ovärt att ha en silikonplutt i fittan för att samla up sådär 1 ml gojs per dygn. Törs inte va utan för då kommer kroppen ba jävlas och mensa jättemycket. 🙁
elverpigen:
så efter 7 kartor av dessa ppiller verkar de äntligen lyckats banta ner mensen. Biverkningar skulle vara minskad eller utebliven blödning och jag ba woho. nuär ju tyvärr mensen tillräckligt befintlig för att menskopp ska vara befogat, men tillräckligt liten för att det ska kännas ovärt att ha en silikonplutt i fittan för att samla up sådär 1 ml gojs per dygn. Törs inte va utan för då kommer kroppen ba jävlas och mensa jättemycket. 🙁
trosskydd kanske
ÄL uhuhuhuhu
trosskydd kanske
ÄL uhuhuhuhu
men var gör man av de använda trosskydden?
+ trosskydd torkar ju ut fittyn. Och var gör man av dem när det vankas spontansex? äckligt att ha ett par trosor med fastsatt använt trosskydd liggandes brevid sängen. 🙁
"var gör man av"
jo jag fattar att man slänger dom men då måste vi ju skaffa en sån där toalettskräpkorg. och var gör man av dom när man ska spontansexa, som sagt. "vänta, ska ba avlägsna äckel!!!"
FruLiten:
När jag satte in min p-stav blödde jag nästan varje dag i 6 månader, det är nog mycket olika på hur kroppen reagerar. Efter att jag slutade blöda var jag menstruationsfri i över två år, skönt att slippa den.Att menstruationen försvinner vid vissa preventivmedel har jag förstått är relativt vanligt så tror ej du behöver oroa dig. När min menstruation försvann helt tog jag ett graviditetstest för att vara säkra sidan!
Oj det låter riktigt jobbigt! men vad skönt att du kan försäkra mig att kroppen beter sig konstigt under en viss tid. Jag borde nog också kolla med graviditetstest om någon igenkännbar symptom dyker upp
funderar på always reklam som visades precis på tv4. finns d ingen chans att blodet rinner fram eller?! e d inte bara bäst att ha 1 jävla blöja på natten egentligen? som en sån trosblöja man hade när man skulle vänja sig vid att pissa i dasset på natten när man va liten???
elverpigen:
men var gör man av de använda trosskydden?+ trosskydd torkar ju ut fittyn. Och var gör man av dem när det vankas spontansex? äckligt att ha ett par trosor med fastsatt använt trosskydd liggandes brevid sängen. 🙁
du får ha en sophink vid sängen
du får ha en sophink vid sängen
äckligt
btw: har haft minimens en vecka, skulle börja äta ppiller igen idag, fick "jättemkt" (eller okej, bara tillräckligt mkt för att klassas som "riktig") mens igår. Hade hoppats slippa dras med eländet länge till.
Gillar det där menskoppspektaklet. Skulle kunna vara med i en sån där jättelarvig reklam som gör att man typ vill kasta ut tv:n genom fönstret.
*ler stort och tittar rakt in i kameran* "Jag trodde aldrig att det skulle kunna vara roligt att ha mens, men med en menskopp från Menskoppen AB är det den bästa tiden på månaden" *fniss fniss ler och skrattar ihop med mina nyfrälsta menskoppanvändande kompisar*
Är den inte ihopvikt gör det dock rätt så jäkla ont att ta ut den, och har inte riktigt fått kläm på hur man viker ihop den inuti sig.
mensen tog slut. woop woop.
fan jag kmr ha mens på min födelsedag ååååååååHHHHHHHHHHHHHHHH
Jättekänsliga behöver väl inte läsa va.
Är fortfarande fett nöjd med min menskopp fast har ännu inte vant mig vid hur det ser ut i toaletten när man tömt den.... Det är lite sådär "herrejössesfyvaduuuuhsnusk....". Fast samtidigt är det lite coolt att se det som det faktiskt ser ut, är så van vid att allt är uppsuget av en tampong liksom. Tror jag har fått kläm på hur jag ska vika ihop den innan den ska ut också, det är nice, fast blir lite kladdigare. Gör sviiiiiiinont att att bara dra ut den som den är, skulle behöva typ någon tving- eller skruvstädsliknande grej och använda den åt fel håll för att, eeöh, tänja ut en aning kanske. Oh welliwell. Menskoppen kan ändå få 9 av 10 solar.
Varsågoda nu vet ni.
Gubbe i Järna:
Jättekänsliga behöver väl inte läsa va.Är fortfarande fett nöjd med min menskopp
fast har ännu inte vant mig vid hur det ser ut i toaletten när man tömt den.... Det är lite sådär "herrejössesfyvaduuuuhsnusk....". Fast samtidigt är det lite coolt att se det som det faktiskt ser ut, är så van vid att allt är uppsuget av en tampong liksom. Tror jag har fått kläm på hur jag ska vika ihop den innan den ska ut också, det är nice, fast blir lite kladdigare. Gör sviiiiiiinont att att bara dra ut den som den är, skulle behöva typ någon tving- eller skruvstädsliknande grej och använda den åt fel håll för att, eeöh, tänja ut en aning kanske. Oh welliwell. Menskoppen kan ändå få 9 av 10 solar.
Varsågoda nu vet ni.
o-o