Har inte kommit ngt direkt blod denna mens, bara "brunt". Den lär vara över imorgon tho vilket är skönt
tänkte väl
b1son:
min pappa städade undan en massa mensskydd från dasset när d skulle va studentfest hos oss för några år sen pga det skulle se fint o prydligt ut. o sen så frågade nån syrra var dom va nånstans för han hade inte ställt tillbaka dom sen. o han bara "använder ni sånt eller" bara what... trodde han hade fattat den grejen faktiskt xD
va dock inte taskigt ju, bara pantat
019linnea:
karlar och mens 🙁 min pappa köpte inte mensskydd till mig när jag hade börjat få den, eftersom han tyckte det var för pinsamt. använde toapapper i ett år eller mer, och en gång frågade han "öh.. blöder du?". svarade ja. sen vart det tyst och vi pratade aldrig mer om det tills jag hade pengar för att köpa eget mensskydd
vonKissekatt:
bad min pappa köpa tamponger ngn gång varpå han kom hem med något annat, dock med en liknande förpackning och ett irriterat "äh jag bara tog ngt du får handla det där själv"
Hahahaha, skrattade högt åt detta! Så obekväma
och hur värdelöst var det med papper Linnea??
Bell:
Hahahaha, skrattade högt åt detta! Så obekväma
och hur värdelöst var det med papper Linnea??
enormt värdelöst. vet inte hur många jag flashat blodfläckar på byxorna inför. förmodligen hundratals
börjar nu bli lite uppstressad över att den inte är här, vilket antagligen pushar fram den ännu mer. men den har vart så sjukt regelbunden sedan jag slutade med piller annars.
Får mens var annan månad och får nästan aldrig mensvärk. Brukar få mensvärk någon gång om året och då känns det som att man blir mördad men det är ok. Får mycket mens med många stora mensklumpar vilket känns som att man föder små fåglar.
sarab00:
Får mens var annan månad och får nästan aldrig mensvärk. Brukar få mensvärk någon gång om året och då känns det som att man blir mördad men det är ok. Får mycket mens med många stora mensklumpar vilket känns som att man föder små fåglar.
det där borde du kolla upp
enormt värdelöst. vet inte hur många jag flashat blodfläckar på byxorna inför. förmodligen hundratals
men vad i helvete
blir typ lack på far din
kunde han inte skärpt sig eller gett dig pengar så du kunde köpt själv??
mens är så onödigt och patetiskt och ugh leave us gurls alone pls
Blivande_japan:
men vad i helvete
blir typ lack på far din
kunde han inte skärpt sig eller gett dig pengar så du kunde köpt själv??
nope. han är rätt sjuk i huvudet allmänt om man får vara grov
019linnea:
nope. han är rätt sjuk i huvudet allmänt om man får vara grov
känns som en helt ok grej att säga i sammanhanget
bitter: börjar nu bli lite uppstressad över att den inte är här, vilket antagligen pushar fram den ännu mer. men den har vart så sjukt regelbunden sedan jag slutade med piller annars.
min va nästan en vecka sen den här gången, vilket är ovanligt då den, liksom din, har varit regelbunden sen jag slutade med ppiller
den lär komma i sinom tid 
seasaw:
min va nästan en vecka sen den här gången, vilket är ovanligt då den, liksom din, har varit regelbunden sen jag slutade med ppiller
den lär komma i sinom tid
jo, uppenbarligen dyker den upp någon gång.
Cobrak:
mens är så onödigt och patetiskt och ugh leave us gurls alone pls
Tell that to Mother Nature ;'(