Määäöns
Får nog mens idag. Känns så i maggen.
Jag hade rätt.
känner på mig att den är här om 1-2 dagar
3 dagar sen mens. cykeln kastades om helt efter det akuta p-pillret fo real uh
hade 1 kort men intensiv mensperiod denna månad. tkr d är bra heja kropp1 fortsätt så!
Mensade ner en av arbetsförmedlingens stolar. Kulkulkuul
Aå jäkla tråkigt med mellanblödningar som varar i flera dagar
måste den bråka så mkt. vi har ju haft superbra relation i flera år. Eller vi har hatat varandra, men på avstånd och mest passivt aggressivt men nu verkar den vilja starta ngt slagsmål ?? jävligt onödigt. aeh kom inte hit du är inte välkommen.
Försöker förstå varför den börjat vara oregelbunden och allmänt trotsig men äeee är ej mer stressad än någon annan månad senaste året ju. Ack
Fick "mens" idag. Har mkttttt mensvärk och blod denna gång
dör ägglossningsdöden
varför är den här tråden inte taggad med Vår X-dagbok?
Förstår mig inte på min cykel just nu. hittills 5 dagar längre mellan sista och första mensdag än förra månaden nu. mkt störigt. Vet inte om jag borde kolla upp det här iom att den freakat senaste månaderna efter att tidigare varit exakt på timmen. Misstänker ju av flera skäl att sköldkörtel bråkar lite och känns som att det kanske börjar bli dags att bege sig och ta blodprover snart. men orka
neeej, kände att jag hade lite mensvärk idag och såg när jag kom hem att det hade kommit en liten blödning som dessutom passerat byxorna. hade mens för ca 1 vecka sen. måste vara pillrena som fuckar upp livmodern.
hoppashoppasHOPPAS att det slutar ikväll för har väntat och planerat tsm med khal drogo att vi ska ligga
verkar som blödningen har gått över nu.. phew. får nog ändå varna honom litt