Aviseringar
Rensa alla

Allt du behöver veta om Ungdomar.se!

Zsasz

Åtta:

Då gör du något fel, eller så tar du för lång tid på dig. Du har bara 20 minuter på dig att posta - annars blir din sessionsvariabel ogiltig, vilket leder till att din post inte godkänns.

Ja något fel måste jag ju göra, kan det verkligen vara så att det tagit mer än 20 minuter var gång jag skapat en tråd?.. Hmm.. Ska försöka skriva tråden i ett text dokument sedan bara klippa och klistra istället..

SvaraCitera
Åtta

Zsasz:

Ska försöka skriva tråden i ett text dokument sedan bara klippa och klistra istället..

Testa. Ser inte riktigt hur du skulle kunna göra fel annars. Välj forum, skriv titel och innehåll, tryck på "posta" (eller vad det nu står på knappen).

SvaraCitera
Zsasz

Åtta:

Testa. Ser inte riktigt hur du skulle kunna göra fel annars. Välj forum, skriv titel och innehåll, tryck på "posta" (eller vad det nu står på knappen).

Jo visst var de det, fungerade nu, jävlar vad jag måste ha varit seg på att skriva mina trådar.. 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

Thundercracker:

Har ni synpunkter på modereringen ska dom tas personligen med en av våra administrativa moderatorer, för tillfället Tobbish och Thundercracker,

Ähum [rolleyes]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tofu:

Ähum [rolleyes]

Stod ju "för tillfället" 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Stod ju "för tillfället" 🙂

Jo, men jävligt utdaterat.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tofu:

Issen:

Tofu:

Thundercracker: Har ni synpunkter på modereringen ska dom tas personligen med en av våra administrativa moderatorer, för tillfället Tobbish och Thundercracker,
Tofu: Ähum [rolleyes]

[cute]

SvaraCitera

Hur loggar man ut?

SvaraCitera

SvaraCitera

Det vart en tom sida... VArt ska jag klicka?

SvaraCitera

jag undrar lite över hur långe man kan ändra i sitt inlägg? och hur länge får man gröna plus istället för svarta pratbubblor efter att man skrivit i en tråd?

SvaraCitera
Åtta

qazedctgb:

jag undrar lite över hur långe man kan ändra i sitt inlägg?

5 minuter eller fram till dess att någon skrivit i tråden efter en, om jag minns rätt. Vi moderatorer kan ju dock redigera för alltid, förutsatt att vi har modereringsrättigheter i den forumdelen.

SvaraCitera

Åtta:

5 minuter eller fram till dess att någon skrivit i tråden efter en

aha jag trodde det var längre men jag kan ha fel 😛 ( alltså inte ta bort utan ändra) det kan man göra när någon skrivit efter vet jag men kankse bara i fem minuter då...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Wow... Trodde att jag behövde vänta 24timmar tills jag kunde posta mer än 5posts per timme men då blir det nog en UM natt i natt då 😀

EDIT: Vänta har det där ändrats? För det är väl inte så nu? [confused]

SvaraCitera

undrar om det är någon som läser här men finns det någon funktion så man kan markera trådar som lästa?

SvaraCitera