TZ Arietis:
Fast hennes inlägg åsyftade till ett inlägg som jag skrev tidigare ikväll, och jag vill klargöra att jag inte skrev det hon påstod att jag skrev.
Förstod det, därav mitt klargörande att mitt inlägg bara var en respons på det hon skrev och inget annat. 😛
Hezkirin:
Förstod det, därav mitt klargörande att mitt inlägg bara var en respons på det hon skrev och inget annat. 😛
Dagens mening.
Infraröd:
Dagens mening.
Gårdagens menar du.
Hezkirin:
Gårdagens menar du.
Jag sa inte vilken dag, men ja, det menar jag.
Unexpected:
Låt bara bli det, okej?
Varför ska man låta bli det? Det är ganska trevligt..
issa_boringlife:
Hur känns deT?
Det känns bra. Du mår bra. Faktiskt ganska super inviduellt tycker jag.. Fysiskt så kanske du känner som att det rinner något från typ övre nacken/huvuden ner i ryggraden.. som en slags skön ilning/rysning
Har även hört att tjejer ska tycka att sex är trevligare på tjack.
iddqd:
Ungefär samma sak som händer när andra droger går ur kroppen. Det är lite som en bakfylla. Man blir jävligt seg och grinig.
Bästa är att käka och sedan sova rejält mycket på valfri drog..
Tjack är iallafall min maindrog men det är inget jag rekomenderar såvida du inte kan hålla dig till att må bra varannan vecka eller så !
Arthur89:
Varför ska man låta bli det? Det är ganska trevligt..
Menar inte att "man" ska det, bara att hon ska det
Unexpected:
Menar inte att "man" ska det, bara att hon ska det
Jag kan iallafall nämna en anledning till att man inte ska ta det..
Livet blir tråkigt utan
HighParadise:
ar mist alltför många underbara människor pga missbruk. Om jag kunde så skulle jag agerat så mot dessa när de fortfarande var vid liv också.
Jaja, jag är ledsen men jag har hört alltför många snyfthistorier om folk som ''förlorat otaliga vänner i dödshaschträsk'' och liknande att jag kan inte ta sånt på allvar längre.
Dessutom är amfetamin inte den lättaste drogen att överdosera, exakt hur dog alla dessa människor som du skriver om?
HighParadise:
Kanske de som påminner mest om drogen amfetamin kanske.
Nej.
Destructive_Delirum:
exakt hur dog alla dessa människor som du skriver om?
Inget som jag har öust att skriva mera om här.
Destructive_Delirum:
Nej.
Okej
Vilken är det då?
Jadu, har du någonsin träffat en person som tycks sakna allt socialt vett och är hyperaktiv och även saknar allt som heter självbehärskning?
HighParadise:
Vilken är det då?
Metamfetamin skulle jag nog säga, finns mediciner för ADHD som har väldigt närbesläktad kemisk struktur också, rent effektmässigt finns tusentals liknande preparat, omöjligt att säga vilket som är mest likt
Destructive_Delirum:
Metamfetamin
Okej
Tvivlar dock på att hennes vän har detta på tablettform och att det är vad hon missbrukar.
Destructive_Delirum:
finns mediciner för ADHD som har väldigt närbesläktad kemisk struktur också, rent effektmässigt finns tusentals liknande preparat, omöjligt att säga vilket som är mest likt
Jag nämnde ahdh medicin.
HighParadise:
Okej
Tvivlar dock på att hennes vän har detta på tablettform och att det är vad hon missbrukar.
Jag betvivlar ännu starkare att hon har amfetamin i tablettform, tror bara TS är okunnig om jag ska vara ärlig
HighParadise:
Jag nämnde ahdh medicin.
Den medicinen jag talar om finns inte i sverige utan existerar främst i USA, har glömt namnet dock.
Tråden låst på grund av inaktivitet