Notifications
Clear all

amfetamin

uppkäftigbandspelare:

ja så måste det vara, det kan ju inte finnas någon annan förklaring.
ingen alls.

absooolut inte.

förklaring till vad?

en normal människa klarar av att bruka droger ansvarsfullt, och man måste inse att det är skillnad på droger och droger. även om man röker på varje dag kan man t.ex. klara av vardagen.

ReplyQuote

jag antar nu att du inte dricker alkohol, men om du gör det är du så jävla blåst att du verkligen borde arkebuseras.

ReplyQuote

Rodja:

en normal människa klarar av att bruka droger ansvarsfullt, och man måste inse att det är skillnad på droger och droger. även om man röker på varje dag kan man t.ex. klara av vardagen.

absolut, jag tror det med. jag frågade i allmänhet knarkare varför dom knarkar, VARFÖR. fattar du? jag behöver ingen föreläsning om vad hjärnan klarar av etc. din jävla fjortis.

ReplyQuote

uppkäftigbandspelare:

absolut, jag tror det med. jag frågade i allmänhet knarkare varför dom knarkar, VARFÖR. fattar du? jag behöver ingen föreläsning om vad hjärnan klarar av etc. din jävla fjortis.

För att det är kul.

ReplyQuote

Rodja:

För att det är kul.

det är kul, fine. nu förstår jag varför du knarkar: illusionen är rolig, nu förstår jag hur uttråkad du måste vara, tycker nästan lite synd om dig.
eller näe

ReplyQuote

uppkäftigbandspelare:

det är kul, fine. nu förstår jag varför du knarkar: illusionen är rolig, nu förstår jag hur uttråkad du måste vara, tycker nästan lite synd om dig.
eller näe

vilken illusion är det du pratar om?

ReplyQuote

Jadu kan man ju fråga sig. Speciellt när man engagerar sig till någonting dvs koncentrerar sig. Nu när jag är ren så kan ja fortfarande lida utav det, att spänna käken och gnida tänderna lite hastigt mot varandra men det är inget man tänker på. Skulle också vilja ha svar på den frågan, någon?

ReplyQuote

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote