Frippe94:
Nu är det så att jag redan haft det flera gånger och ser ingen direkt anledning att sluta, jag vill bara göra upplevelsen smidigare.
Okej, jag förstår. Tror att det kommer vara svårt att få bra råd härifrån så råder dig att leta svar någon annanstans. Jag kan inte ge dig några råd, är inget fan av analsex, tyvärr.
stereo total:
Okej, jag förstår.
Hoppas jag inte lät allt för dryg men jag blev lite frustrerad när de flesta bara larvar sig i denna tråd, tack för att du iaf bryr dig tillräckligt för att svara något vettigt =)
Jag har hört att man får slappt stjärthål av stora kvantiteter analsex. Så jag föreslår att du informerar din tjej om det. Alternativt att du själv är försiktig, om du råkar vara en homofil.
Frippe94:
Hoppas jag inte lät allt för dryg men jag blev lite frustrerad när de flesta bara larvar sig i denna tråd, tack för att du iaf bryr dig tillräckligt för att svara något vettigt =)
Det är lugnt, uppfattade dig inte som dryg.
Blofeld:
om du råkar vara en homofil.
Vad gör han, som är 2,5 homofiler?
Eftersom du inte verkar få något vettigt svar här frågade jag en av mina äldre polare som varit ihop med sin kille i flera år och är ganska rutinerad på detta. Han skickade en sammanfattning på MSN:
Tänk på vad du äter, inte för mycket fibrer, socker eller fett, det blir man kass i magen av.
Använd inte laxermedel eller liknande, hela poängen är att man INTE vill vara lös i magen. Dessutom irriterar det slemhinnorna.
Töm tarmen innan sex.
Använd kondom och mycket glid. Ha en ren handduk eller liknande att torka rumpan med efter.
Har du ofta oskyddat sex med din kille rekomenderar jag nedanstående extra renlighet, det är trevligare för er båda. Tänk ändå på riskerna med oskyddat sex, kondom är en bra vana.
Vill du bli helt ren är det ganska enkelt med vatten. Eftersom insidan av analen är täckt med analslem (samma färg, smak och konsistens som försats, kan ibland vara lite geléaktig) är det ganska lätt att spola överraskande rent där då inget egentligen fastnar på tarmväggarna pga slemmet.
Hur du löser detta rent praktiskt får du ordna själv, men ett tips om du har dusch med blandare är att du ställer in den på behaglig temp och helt enkelt använder duschslangen för stt spola rent. Detta kräver lite träning och kan kanske kännas lite vidrigt i början, du får väl avgöra själv om det är vart det eller inte.
Om du väljer att spola rent tänk på att inte ha för mycket tryck och att inte stressa, låt inte vatten komma för långt in, du vill att allt vatten skall komma ut igen, annars blir det otrevligt senare. Kör inte in slangen i röven utan låt strålen göra jobbet, när du får mer rutin och kontroll kan du utveckla din metod mer.
Tarmen är indelad i sektioner som är typ 10-15cm långa, mellan varje sektion sitter en ringmuskel. Det räcker om du gör rent den första sektionen eftersom din kille knappast kommer djupare ändå, skulle han nu ha extremt stor kuk kanske han kommer djupare men då blir det överkurs och det får du maila om :p
Har du fler frågor kan du be Dennis om min msn
/Kram Andreas
Blofeld:
Jag har hört att man får slappt stjärthål av stora kvantiteter analsex.
Det stämmer inte, ringmuskeln är just en muskel, och precis som alla andra muskler blir den starkare om den får arbeta, och precis som alla andra muskler tål den att stretchas ganska mycket.
Det är som att påstå att man får slappa läppar av att suga mycket kuk
TS: Kristus dog för dina synder.
Denniz92:
/Kram Andreas
Kram
Blofeld:
TS: Kristus dog för dina synder.
Grymt, då har jag inget att oroa mig för då!
Frippe94:
Grymt, då har jag inget att oroa mig för då!