enhimmelskdrog:
och det där med bajs har jag ingen aning om
Kom lite på kondomen, men inte farligt när jag prövade det.
InteOkej:
Men verkar skumt att det skulle göra mindre ont utan kondom :/ liksom jag gillar inte kondom heller eftersom det känns mindre (vaginalt), så varför skulle det kännas mer med kondom i röve
För att även den tajtaste fitta är vidare än en normal ringmuskel.
+att det finns nerver där.
Glidmedlet på kondomen har också funktion.
...Poängen med kondom är att slippa bakterier. Det är _mannen_ som kan bli sjuk utan kondom (gogo urinvägsinfektion).
Spår17:
Ligg alltså ner på mage, helt platt och avslappnad i en mjuk säng.
det dåliga med det är bara att som tjej så kan man inte dra sig undan i fall det skulle göra ont.. Då är man mer eller mindre fast så att säga.
Spår17:
Ha vanligt sex innan så att du är lite uppvärmd och känner dig redo.
Men hur ska man förebereda sig och så? Ska man rengöra sig innan eller något? Alltså innan man börjar och så..
chinchi:
Ha vanligt sex innan så att du är lite uppvärmd och känner dig redo.
Min pojkvän och jag hade tänkt testa analsex.. Men han säger att man ska förbereda sig med tex laxeringsmedel... Inte vill jag använda det heller. Så vad annars skulle jag kunna göra?
chinchi:
Min pojkvän och jag hade tänkt testa analsex.. Men han säger att man ska förbereda sig med tex laxeringsmedel
Din pojkvän kan inget. Förbered dig genom att dels bajsa innan eller åtminstone samma dag. Duscha och försök att "värma upp" själv i duschen, t.ex. med en eller två fingrar och rengör då också med vatten. Innan du har analsex måste killen värma upp med mycket glidmedel (Vattenbaserat fungerar bäst, typ Klick) och stoppa in 1-3 fingrar, han kan börja med 1 sen 2 osv. väldigt försiktigt tills du känner dig redo. De tjejer jag haft det med har alltid sagt att själva "uppvärmningen" med fingrar är jobbigare än själva sexakten.
aeon:
Då är man mer eller mindre fast så att säga.
Du kan väl rulla åt sidan
Trånga utrymmen <3
chinchi:
Ska man rengöra sig innan eller något? Alltså innan man börjar och så..
Vad fan tror du själv?
aeon:
det dåliga med det är bara att som tjej så kan man inte dra sig undan i fall det skulle göra ont.. Då är man mer eller mindre fast så att säga.
säg bara åt honom att sluta pu mpa?
KevinK:
Du kan väl rulla åt sidan
det går inte om man har en snopp i rumpan.. :S
enkaka:
säg bara åt honom att sluta pu mpa?
nej det funkar inte för när han har slutat pumpa så är redan skadan skedd. det är svårt att säga till när det gör ont efter som ett "aj" kan misstas för att var ett stön.. man måste ha möjlighet att själv dra sig undan.
Tråden låst på grund av inaktivitet