Ensamvargen:
Du kan inte komma därifrån ändå?
Nej:-\ och jag vill vidarutbilda mig också för att kunna hjälpa andra sen när jag är klar.. Vill bli legitimerad psykolog ute på fältet så att jag hjälper dem som behöver hjälpen mest typ
patrick bateman:
haha kanske, fast rätt oviktigt nu. eftersom det är in the past. tycker du inte att du är snäll? jag vet inte. jag får iaf känslan av att du är snäll. du är ju ofta snäll när vi snackar. haha precis. är nog nån slags försvarsmekanism. fyfan, det är jobbigt. samma för mig. speciellt nu när jag började förra sommaren. alla kände alla och jag var 3 år äldre än alla andra. blir jobbigt så. fast jag brukar försöka tänka att man är där för skolan och inte folk, vänner har jag redan. sen om de är snälla kan man skaffa nya men annars låter man det vara.
Ok:-) jag vet inte:-\ vad är snäll egentligen? Doggy style;-) fast Chelsea är ju inte sån=-O förstår dig, jag älskar att träffa nya människor, men då ska de va på mina termer jag vill känna mig tvingad som man blir i skolan. A, är ju därför man är där till åt börjamed. Bra råd, men e jobbigt att de hackar på mig:-(
cuzIcan:
Ok:-) jag vet inte:-\ vad är snäll egentligen? Doggy style;-) fast Chelsea är ju inte sån=-O förstår dig, jag älskar att träffa nya människor, men då ska de va på mina termer jag vill känna mig tvingad som man blir i skolan. A, är ju därför man är där till åt börjamed. Bra råd, men e jobbigt att de hackar på mig:-(
haha svår fråga om man ställer den sådär. snäll kan ju vara många olika saker. men snäll för mig är väl om man bryr sig. att man bryr sig, litar på en, tycker om, gör goda gärningar osv. då är man väl snäll. hahaha doggy style. haha alla vovvar är väl annorlunda? men hon är sån på lite andra sätt. hon blir ofta arg när vi åker iväg och lämnar henne ensam, då hoppar hon upp på soffan och välter ner kuddar och har sig.
jo det är klart. man blir ju ofta lite tvingad i skolan och det är jobbigt. hatar när vissa lärare ska fösa ihop folk ibland och ha sig. ja precis, träffa folk gör man ju bättre själv och på sätt man vill. jo det är jävligt jobbigt, hur hackar de på dig då?`(du kanske har nämnt det i tråden, men har inte sett) borde väl gå att säga ifrån, eller säga till lärare.
patrick bateman:
haha svår fråga om man ställer den sådär. snäll kan ju vara många olika saker. men snäll för mig är väl om man bryr sig. att man bryr sig, litar på en, tycker om, gör goda gärningar osv. då är man väl snäll. hahaha doggy style. haha alla vovvar är väl annorlunda? men hon är sån på lite andra sätt. hon blir ofta arg när vi åker iväg och lämnar henne ensam, då hoppar hon upp på soffan och välter ner kuddar och har sig. jo det är klart. man blir ju ofta lite tvingad i skolan och det är jobbigt. hatar när vissa lärare ska fösa ihop folk ibland och ha sig. ja precis, träffa folk gör man ju bättre själv och på sätt man vill. jo det är jävligt jobbigt, hur hackar de på dig då?`(du kanske har nämnt det i tråden, men har inte sett) borde väl gå att säga ifrån, eller säga till lärare.
Då ksk jag är lite snäll då:-P och du super super snäll<3<3 jo de är klart^^ haha vad gulligt:-) iffy gör samma sakB-) fast när hon var valp brukade hon kissa inne när hon blev arg även när hon var rumsren:-\ inte roligt alls:-( har skrivit^^ men e jobbigt med mobilen på så vi kan snacka om de på sms istället?:-) eller snart kmr vi till och med kunna prata om de:-D fast nog försöka sova nu, eller jag sover typ redan iffy ligger och snarkar i min säng lite avis 😛
cuzIcan:
Då ksk jag är lite snäll då:-P och du super super snäll<3<3 jo de är klart^^ haha vad gulligt:-) iffy gör samma sakB-) fast när hon var valp brukade hon kissa inne när hon blev arg även när hon var rumsren:-\ inte roligt alls:-( har skrivit^^ men e jobbigt med mobilen på så vi kan snacka om de på sms istället?:-) eller snart kmr vi till och med kunna prata om de:-D fast nog försöka sova nu, eller jag sover typ redan iffy ligger och snarkar i min säng lite avis 😛
haha det är du allt ovanligt att hitta folk som inte är snälla ibland faktiskt. haha tack jag gillar att vara snäll fast dock inte alltid och inte mot alla haha ja är lite gulligt men idiotfarsan hatar. världens tråkigaste människa. haha grymt. ååå fyfan! det är värre. sånt gjorde aldrig chelsea, fast min syrras hund var hemsk. han bet sönder allt. dörrar, skor, kläder, soffan, böcker, mat, allt. fast värre med kiss ändå.
anade det. okej det är lugnt haha herregud, stämmer. läskigt! awww vad mysigt! då låter det som en bra ide tycker jag skönt att sova också
patrick bateman:
haha det är du allt ovanligt att hitta folk som inte är snälla ibland faktiskt. haha tack jag gillar att vara snäll fast dock inte alltid och inte mot alla haha ja är lite gulligt men idiotfarsan hatar. världens tråkigaste människa. haha grymt. ååå fyfan! det är värre. sånt gjorde aldrig chelsea, fast min syrras hund var hemsk. han bet sönder allt. dörrar, skor, kläder, soffan, böcker, mat, allt. fast värre med kiss ändå. anade det. okej det är lugnt haha herregud, stämmer. läskigt! awww vad mysigt! då låter det som en bra ide tycker jag skönt att sova också
Vissa förtjänar ju inte snällhet^^ iffy gjorde också de, hon välte gärna blommkrukor och hoppade upp på matbordet och så oxå.... Finns fortfarande märken efter hennes gnagande på min fönsterbräda:-\ jag hade också ett par jätte fina special editon vintlfa men rosor och siden band reebok, iffy gillade dem också... Käkade upp dem:-( visade sig att jag inte fick sova i min säng, försökte väcka henne men var omöjligt.... Fick typ en kvadratmeter att sova på:'(:'(
cuzIcan:
Vissa förtjänar ju inte snällhet^^ iffy gjorde också de, hon välte gärna blommkrukor och hoppade upp på matbordet och så oxå.... Finns fortfarande märken efter hennes gnagande på min fönsterbräda:-\ jag hade också ett par jätte fina special editon vintlfa men rosor och siden band reebok, iffy gillade dem också... Käkade upp dem:-( visade sig att jag inte fick sova i min säng, försökte väcka henne men var omöjligt.... Fick typ en kvadratmeter att sova på:'(:'(
de flesta förtjänar snällhet. även de dåliga kan förtjäna det tycker jag. typ Hitler, Breivik och Anders Eklund förtjänar det inte. men tror nog att tex du och jag förtjänar det haha hon verkar vara en sån vovve som alltid ska vara värst fyfan vad ondskefullt! sånt är jobbigt. min syrras hund käkade upp min harry potter bok hade en asdyr version på engelska av sista boken som han demolerade. stackars dig du kunde ju annars hällt en hink kallt vatten på henne?
patrick bateman:
de flesta förtjänar snällhet. även de dåliga kan förtjäna det tycker jag. typ Hitler, Breivik och Anders Eklund förtjänar det inte. men tror nog att tex du och jag förtjänar det haha hon verkar vara en sån vovve som alltid ska vara värst fyfan vad ondskefullt! sånt är jobbigt. min syrras hund käkade upp min harry potter bok hade en asdyr version på engelska av sista boken som han demolerade. stackars dig du kunde ju annars hällt en hink kallt vatten på henne?
Jo de flesta gör nog det:-) haha är hon verkligen^^ biblioteks böcker tyckte hon va goda oxå hon gnagade lite på trueblood en gng... Neeej va tråkigt!:'( harry potter är ju.bäst=-O elak hund... Haha jo, men bara för att hon är elak så ska jag inte va de tillbaka, ska va ett gott föredöme, vem vet hon Ksk tar efter?;-)
patrick bateman:
Jo de flesta gör nog det:-) haha är hon verkligen^^ biblioteks böcker tyckte hon va goda oxå hon gnagade lite på trueblood en gng... Neeej va tråkigt!:'( harry potter är ju.bäst=-O elak hund... Haha jo, men bara för att hon är elak så ska jag inte va de tillbaka, ska va ett gott föredöme, vem vet hon Ksk tar efter?;-)
cuzIcan:
jepp det tror jag allt 🙂 haha böcker verkar vara populärt att tugga på, käka hon lånade böcker? haha ja jag blev asledsen var en jättefin och dyr utgåva. han är faktiskt ren ondska, lite av en fiende till mig är han med. haha ja gör det, låter bättre. mitt förslag var lite ondskefullt. man ska ju behandla andra som man vill bli behandlad själv