sommargåvan: Ja, men har svårt för att vara otrevlig.. Brukar tänka att de bara vill göra ett bra jobb. Tänk om jag hade suttit i andra änden av telefonen, och alla hade lagt på och sagt nej? Fy, hemskt 🙁
Man vet innan man blir försäljare att folk kommer att avsky en, det får man räkna med
sommargåvan: Hah nej inte alls.. Tack PB!
Haha dumbom! Varsågod...hum men kan inte bestämma mig för vad jag ska kalla dig
Man vet innan man blir försäljare att folk kommer att avsky en, det får man räkna med
Aa jo, haha!
patrick bateman:
Haha dumbom! Varsågod...hum men kan inte bestämma mig för vad jag ska kalla dig
Precis vad du vill!!!
sommargåvan: Precis vad du vill!!!
Haha gillar Sommar-G Fast helst säger jag nog ditt namn men vågar jag använda det på um? Är ju det finaste 🙂
patrick bateman:
Haha gillar Sommar-G Fast helst säger jag nog ditt namn men vågar jag använda det på um? Är ju det finaste 🙂
Hahahahaha Sommar-G hahahaha.... Fan vad gulligt! Jo, säg mitt namn om du hellre vill det. Eller Carro, eller Maggan (ur mitt efternamn), eller vad som.
sommargåvan: Hahahahaha Sommar-G hahahaha.... Fan vad gulligt! Jo, säg mitt namn om du hellre vill det. Eller Carro, eller Maggan (ur mitt efternamn), eller vad som.
Hahaha visst är det? Glad jag blir att du gillar det, tycker det låter så mysigt och kul Kan säga Cajjo! När jag var väldigt liten kunde jag inte säga R typ Maggan var lite coolt med! Ditt efternamn är förresten coolt Har du mellannamn? 🙂
patrick bateman:
Hahaha visst är det? Glad jag blir att du gillar det, tycker det låter så mysigt och kul Kan säga Cajjo! När jag var väldigt liten kunde jag inte säga R typ Maggan var lite coolt med! Ditt efternamn är förresten coolt Har du mellannamn? 🙂
Hhaha aw! Tack så mycket!! Aww, men vad ska jag kalla dig? Purre? Purran? Puttis? Snuttis? Batte? Rickan? Sickan? Hickan? Otto? PB? BP? Pujje?
sommargåvan: Hhaha aw! Tack så mycket!! Aww, men vad ska jag kalla dig? Purre? Purran? Puttis? Snuttis? Batte? Rickan? Sickan? Hickan? Otto? PB? BP? Pujje?
Haha varsågod! Du är så härlig asså Haha om du är så snäll och låter mig välja får du med välja fritt! Var bra förslag med där dock! gillade Purre (låter kattaktigt) och Snuttis (också kattaktigt, haha) Otto... Pujje var med fint! De flesta säger väl Patrick dock, inte Patrik utan Patrick som man säger i Tyskland för jag är halvtysk 🙂
Om du vill kan jag dock avslöja mitt riktiga smeknamn som bara de som känner mig bäst använder är fult men ah Men det vågar jag inte säga här! Du får smsa så avslöjar jag det För ska dra nu
KRAM!