mjoo man kan ju undra, usch inte bra att hamna på den nivån
fy vad hemmskt det är..svårt att hantera :<
Sleazzy:
Hur ska man göra för att lyckas få anorexi?
Sluta äta
Tänka hemska tankar
Känna dig ful
Spy upp mat
Hata dig själv
Skaffa anorektiska förebilder
osv
Jag har typ bara början till anorexi men...
Illamående, svimmfärgig, svag... typ nåt sånt
början till anorexi? låter inte alls bra d du!! jag hoppas du har nån hjälp/stöd. ett hett tips: bromsa d så fort du kan!!
Sleazzy:
Jag tänker mig att en bra början är att bestämma sig för att äta... tja, 300-500 kalorier om dagen. Efter att ha gjort det tillräckligt länge lär man nog få för sig att det är vettigt. Hjärnan börjar göra märkliga saker med ens kroppsuppfattning efter långvarig svält.
lillalabolina:
början till anorexi? låter inte alls bra d du!! jag hoppas du har nån hjälp/stöd. ett hett tips: bromsa d så fort du kan!!
Jag får stöd. Jag försöker att bromsa det, och det går faktiskt bra. Jag äter normalt, men jag går ändå ner i vikt ._____.
låter bra att du har stöd.
hoppas d nya året kommer kännas bättre!
ta hand om dig!!
kram
Sleazzy:
titta i spegeln ofta, intala dig varje gång att du är fet och ful. jävligt tjock. sen, när du äter, så kan du tänka på maten ordentligt, fundera på hur mkt fett den innehåller osv, och vart det hemnar på din kropp. efter två tuggor blir du "mätt", går till spegeln, intalar dig att du är tjock, och tar en långpromenad för att smälta maten. upprepa denna procedur varje gång du ska äta.
vips fick du anorexia
Tråden låst på grund av inaktivitet