Aviseringar
Rensa alla

användare som varit låsta en månad, blivit av med sina varningspoäng och därefter kommit upp i 15+ igen

Ämnesstartare

kebu12:s varningar: http://ungdomar.se/user_warnings.php?user_id=70313
kebu12:s låsningar/kommentarer: http://ungdomar.se/user_comments.php?user_id=70313

tidsöverblick:

5 januari: kebu12 låses en månad. 17 vp
15 januari eller tidigare: kebu12 låses upp/gamla varningar försvinner. 8 vp
15 januari-10 maj: kebu får 8 varningspoäng. 16 vp

resonemang: jag antar att jag inte såg fel när jag låste honom för 17 varningspoäng utan antar att han hade gamla varningspoäng som försvann och att låsningen ogiltigförklarades därför.

han måste ha haft 8 varningspoäng när de gamla togs bort eftersom 17 plus de han fått efter 5 januari uppgår i 25 varningspoäng.

jag gav honom nyss tre varningspoäng och undrar nu, ska han låsas i ytterligare en månad eller är användare anonyma mot låsning fram till permaban om de låsts en månad en gång? [tard]

mvh.

Citera
Ämnesstartare

variabel:

mvh.

raderade varningar är ju raderade och "glömda av oss"
Om han nu hade 17p innan och har blivit låst både 1 vecka och 1 månad (för 10p och 15p) och dessa raderas då de blir gamla och han är nere på t.ex 8p igen, får 3p, alltså över 10p, så ska han låsas i en vecka på nytt.

Så jag förstått saken.

SvaraCitera
Issen

Crypto:

raderade varningar är ju raderade och "glömda av oss"
Om han nu hade 17p innan och har blivit låst både 1 vecka och 1 månad (för 10p och 15p) och dessa raderas då de blir gamla och han är nere på t.ex 8p igen, får 3p, alltså över 10p, så ska han låsas i en vecka på nytt.

Så jag förstått saken.

Jaopp, så är tanken. Gamla poäng ska vara helt borta ur leken, därför jag inte tycker 6 månader är för mycket [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Issen:

Jaopp, så är tanken. Gamla poäng ska vara helt borta ur leken, därför jag inte tycker 6 månader är för mycket

okej soft. då låser jag honom igen.

SvaraCitera
Issen

variabel:

okej soft. då låser jag honom igen.

Om han nått upp över 5 färska poäng så ja [crazy]

SvaraCitera