Var det någon som skulle dit? Har fått kontakt med pressansvarige och kan möjligtvis fixa ackreditering (alltså gratisbiljett) om det finns intresse.
Jag sökte ackreditering, så jag ska fundera lite på det.
Går det bra om jag återkommer imorgon?
Angelica Capitao:
Jag sökte ackreditering, så jag ska fundera lite på det.
Går det bra om jag återkommer imorgon?
Jahaa var det du. Ja det är lugnt.
Erik Nahlén:
Jahaa var det du. Ja det är lugnt.
Går det att fixa fotopass V?
Ska bara kolla med jobbet om jag kan få ledigt några dagar, annars så har jag fått klartecken!
Angelica Capitao:
Ska bara kolla med jobbet om jag kan få ledigt några dagar, annars så har jag fått klartecken!
Hur blev det med det här? Har du möjlighet att gå?
Jag ringde till jobbet för en stund sen och min arbetsgivare var inte där, så jag ska ringa imorgon. Återkommer.
Finns det någon deadline, och kunde du fixa fotopass också?
Angelica Capitao:
Finns det någon deadline, och kunde du fixa fotopass också?
Tyckte mig läsa i din blogg att du inte kunde, stämmer det eller?
Erik Nahlén:
Tyckte mig läsa i din blogg att du inte kunde, stämmer det eller?
Nej. Jag har fått ledigt från jobbet, ska bara försöka övertyga ett par personer om att låta mig åka. 🙂
Tack för att du är tålmodig. Finns det någon deadline om när du ska höra av dig till pressansvarige?
Angelica Capitao:
Tack för att du är tålmodig. Finns det någon deadline om när du ska höra av dig till pressansvarige?
Njea det tror jag inte, men så fort som möjligt är nog bra.
Blir ingen Arvika för min del.
Men om du kan fixa fotopass, så kan min kille som håller på med foto, fotografera åt oss samt skriva en liten recension, han har redan biljett. Han fotograferade där förra året faktiskt.
Angelica Capitao:
Blir ingen Arvika för min del.
Trist!
Angelica Capitao:
Men om du kan fixa fotopass, så kan min kille som håller på med foto, fotografera åt oss samt skriva en liten recension, han har redan biljett. Han fotograferade där förra året faktiskt.
Ok, då behöver jag namn och personnummer så får vi se om det går att ordna.
Tråden låst på grund av inaktivitet