Aviseringar
Rensa alla

Arvikafestivalen 2010

Zittam:

Om babyshambles ens kommer dit så blir jag förvånad! Pete är ju inte världens mest pålitlige person...

Spektor kommer bli awesomesauce att se, Robyns nya skiva är däremot fudging guld.

Sant. Men skulle verkligen vara stort om de faktiskt kom. De är jätte bra live! [smile] Lova att se dem och skrika lite för mig, haha. Hade verkligen hoppats att han skulle komma till p&l, men iiicke. [n]

SvaraCitera
Sporty

Jag ska åka till Arvika och jag kommer göra en Michael Douglas-i-Falling-down om Babyshambles ställer in igen. Har inte lyckats se Pete Doherty live sedan han spelade med Libertines - och det är inte mitt fel!

SvaraCitera

Sporty:

och jag kommer göra en Michael Douglas-i-Falling-down om Babyshambles ställer in igen.

En skrämmande lik parallell till The Game må jag säga.

SvaraCitera

är de värt att åka från norra norrland till arvika ?

SvaraCitera
Zittam

easycure:

Sant. Men skulle verkligen vara stort om de faktiskt kom. De är jätte bra live! Lova att se dem och skrika lite för mig, haha. Hade verkligen hoppats att han skulle komma till p&l, men iiicke.

Ja jag ska skrika lite åt dig, jag kan nog fälla en tår åt dig om det verkligen behövs!

SvaraCitera

easycure:

Hade verkligen hoppats att han skulle komma till p&l, men iiicke. [n]

haha. men såg du dem inte där förra året då

SvaraCitera

Sporty:

Jag ska åka till Arvika och jag kommer göra en Michael Douglas-i-Falling-down om Babyshambles ställer in igen. Har inte lyckats se Pete Doherty live sedan han spelade med Libertines - och det är inte mitt fel!

haha [blush] men han var ju i sverige i år! du hade två chanser att se honom då

SvaraCitera
lnaa
 lnaa

Tja, klart.. Om man bor där kanske man borde gå ? :O ^^

SvaraCitera

Zittam:

Om babyshambles ens kommer dit så blir jag förvånad! Pete är ju inte världens mest pålitlige person...

Fast han kom faktiskt på peace förra året. Så allt för hopplös är han inte.

Dold text: Ung_och_naiv

SvaraCitera
Zittam

stereo total:

Fast han kom faktiskt på peace förra året. Så allt för hopplös är han inte.

Hhehe, man får hoppas helt enkelt.

Dold text: Sött o va Ung_och_naiv ju

SvaraCitera

Zittam:

Hhehe, man får hoppas helt enkelt.

Ja precis. Värt att gå och kolla.

Dold text: Hellre söt och godtrogen än ful och pessimistisk [cute]

SvaraCitera
Zittam

stereo total:

Dold text: ful och pessimistisk

Ungefär som jag dvs : >

SvaraCitera

Ser klart fram emot detta! Nitzer Ebb! VNV Nation! In Flames! Markus Krunegård osv osv osv

SvaraCitera

Jag ska dit!

SvaraCitera

Skall dit.

SvaraCitera