Smertesorg:
Vadå så du säger att du är annorlunda på nätet än i verkligheten?
nope, men folk här ser mig endast med negativa ögon 🙂
Sa ra:
Du känner fan inte mig överhuvudtaget. alla säger att jag är en mysig, söt, oskyldig trevlig snäll tjej söt ja allting. du känner inte mig överhuvudtaget så varför ska jag ens övertyga dig om att jag är en bra tjej.
Värst vad du börjar skriva saker nudå. Är du rädd att folk ska döma dig?
Nej,jag känner absolut inte dig,och vill inte lära känna dig heller eftersom du inte verkar vara en smart människa.
Smertesorg:
Nej,jag känner absolut inte dig,och vill inte lära känna dig heller eftersom du inte verkar vara en smart människa.
nae, dåså^^ men gillar inte när folk inte gillar mig..är så irl också. Du verkar heller inte vara någon smart människa
Sa ra:
Du verkar heller inte vara någon smart människa
Smartare än dig må jag tro.
Haha, Smertesorg är typ, SÄMST på att debattera. Bara personangrepp och irrelevanta argument (t.ex. dömer ut Saras argument för hur Smertesorg tror hon är istället för vad Sara egentligen säger)
Lite länkar till Smertesorg!
Jonesh:
!
Jadu. Vissa tro sig veta mer än andra.
Om jag inte skulle skrivit som jag gjort skulle inte det kommit från mig.
Det bevisar bara att jag vågar skriva ifrån mitt egna hjärta.
Smertesorg:
Jadu. Vissa tro sig veta mer än andra.
Om jag inte skulle skrivit som jag gjort skulle inte det kommit från mig.
Det bevisar bara att jag vågar skriva ifrån mitt egna hjärta.
Det här vet jag uppenbarligen mer om än dig, du kan inte argumentera ordentligt. Åsikter är inget utan logik och fakta
On topic så tycker jag att folk ska få ha hur mycket säkert sex dem än vill ha, knulla runt utan skydd är dock
Varför tycker jag det? För att det är skönt och gör folk glada yo!
Jonesh:
On topic så tycker jag att folk ska få ha hur mycket säkert sex dem än vill ha,
Jag har aldrig sagt att man ska sluta. Jag delar bara med mig av mina åsikter om livet.
Och just varför jag aldrig delat med mig av dom förut är pågrund av människor som dig som bara kritiserar och inte förstår ett jävla piss av vad man försöker förklara.
Smertesorg:
Och just varför jag aldrig delat med mig av dom förut är pågrund av människor som dig som bara kritiserar och inte förstår ett jävla piss av vad man försöker förklara.
Haha, chill~
Jag förstår vad du menar, jag håller bara inte med dig. Sluta att anta en massa grejer
Försök att ta åt dig om det där jag skrev om att inte substituera argument för personangrepp och retoriska argumentationsfel.
Det är för allas bästa (inte sarkastisk, seriös)
Ja att folk vill knulla, fyfan va hemskt. Bara jag som inte ser problemet? Det är väl inte så jävla märkvärdigt.
död åt hororna, bara smutsar ner gator och torg, sprider AIDS och gör en dålig förebild för den framtida generationen!!! HORJÄVLAR!!!!!
Tråden låst på grund av inaktivitet