tror ni jag har någo chans att bli mod? jag menar mitt förflutna är spamfläckat och jag har blivit misstänkt som ganons insiderkälla.
har jag 1 chans?
sålänge du har hål så har du en chans!
mopsen:
har jag 1 chans?
visst, håller du dig till mig kan du tillochmed bli admin
jag har större chans än dig
Tror alla har lika stor chans om man bara är tillräckligt motiverad. Jag menar för helvete, i somras bannades jag i en vecka, för att sedan bara få en extra lång låsning för att en varning blivit lite överdriven. Och nu är jag där jag är.
Så alla har en chans.
Tror alla har lika stor chans om man bara är tillräckligt motiverad. Jag menar för helvete, i somras bannades Jonnybravo91 i en vecka, för att sedan bara få en extra lång låsning för att en varning blivit lite överdriven. Och nu är han där han är.
Så alla har en chans.
Nej jag är tveksam.
Jag fick inte bli mod. 🙁
kebu12:
u har hål så har du en chans!
jag tror likadant
The Saviour:
du dig till mig kan du tillochmed bli adm
VARFÖR?!
m3lon:
jag har större chans än dig
måste inte mods vara myndiga? tror det är så
Lindblom:
jag är tveksam.
befarade att spampastet är för virusaktigt
Röstar på dig mops!
Det är luuuunch. Jag har uttryckt en hel del suspekta åsikter och fått en del varningar under min tid här och jag lyckades bli moderator ändå.
Mvh,
Mycket anonym kille
mopsen:
jag tror likadant
samma sak gäller om du vill ha viktigt plats hos mig också
mopsen:
befarade att spampastet är för virusaktigt
ja du skulle behöva bli jävligt seriös om din spamhistoria skulle kunna glömmas bort.. och sen betraktas man inte som särskilt seriös/vettig när man skriver som asha typ, försöker låta intellektuell och unik..... förlåt mops men du är inte cool för att du skriver som ett mongo
mopsen:
måste inte mods vara myndiga? tror det är så
har 1 ansökan, de har ej du
Lindblom:
och sen betraktas man inte som särskilt seriös/vettig när man skriver som asha typ
ehh va?