bästa som finns![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Nee ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Varför tycker du det?
Nej.
Wtf
Du tycker bara om det för att man förbränner mer jö ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
ba för man förbränner kcal då lr?!
Slumpartad:
Du tycker bara om det för att man förbränner mer jö
Dberorpå:
ba för man förbränner kcal då lr?!
oj tänkte inte på det, en till anledning!!!!!!![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Man kan ju frysa på olika sätt.
Ha öppet fönster och va lite kall om näsan i princip jämt när man är hemma: niez ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Att frysa pga man inte har ngt underhudsfett: NEY ![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Miceparade:
Ha öppet fönster och va lite kall om näsan i princip jämt när man är hemma: niez
det jag menar!!!!
farbror gugge:
det jag menar!!!!
Bra, gillar också detta. Skulle haft fönstret mer öppet om jag ej vore förkyld. Känns som om jag kommer smälta bort sometime soon ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Nee, äru tokig pojk ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Miceparade:
Bra, gillar också detta. Skulle haft fönstret mer öppet om jag ej vore förkyld. Känns som om jag kommer smälta bort sometime soon
ooh :c men känns så uppfriskande och livgivande på ngt sätt att frysa :E
Pendulum:
Nee, äru tokig pojk
de flesta normala människor skulle nog hålla med dig om det, ja![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
synd att jens uttalande om dess effekt, jag ville veta mest om det ämnet. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
har frusit hela kvällen. gick över medan jag drack te men kom tillbaka sen
ogillar
nää nu är du ute o cyklar gugge.. bästa som finns? då har du ej upplevt mkt bra.. vilket jag tror, så jag tror denna tråd är felaktig