Aviseringar
Rensa alla

Att vara 24 och oskuld


Blivande_japan:

[love]

[blush][n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Det är ingen stor grej egentligen, sex är den lätta biten i förhållanden. - vet att du inte pratat om förhållanden alls men försöker bara förklara att det inte är så mycket att tänka på egentligen.

Jag har inte sagt att sex är en stor grej, det jag försökte säga är att det är det självförtroende som är det viktiga. Men hur bygger man upp ett socialt självförtroende när det enda som snackas om socialt är sex och vilka den och den legat med. Sociala aktiviteter överhuvudtaget verkar ju omöjligt. Killar verkar inte intresserade av att hjälpa varandra att utvecklas inom vad det nu kan vara, så har man inte redan ett rikt socialt liv så blir man ganska fort marginaliserad. Och nej, jag ser mig inte som ett offer, vill bara hitta någon man kan kommunicera normalt med. Allt verkar så oerhört ytligt hela tiden, så till den grad att det är väldigt lite som jag finner intressant. Vill ju kunna börja känna saker.

Jag har behov av att utvecklas som alla andra. Det jag inte har behov av är att höra att jag borde utvecklas för att kunna vara med och utvecklas(om du förstår hur jag menar).


   
SvaraCitera

Placerad i kategorin "Motgångar och Problem" i just lol'd.


   
SvaraCitera

Salongsberusad:

vänner.Försöker,

Salongsberusad:

kul(lättre sagt än gjort).

Salongsberusad:

hela.Dock

Om du började använda mellanrum vid dina skiljetecken lär det gå mycket bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Om du började använda mellanrum vid dina skiljetecken lär det gå mycket bättre!

Kan du lära mig? Har riktigt inte förstått vad som är socialt accepterat vad beträffar användning av skiljetecken och mellanrum vid textskrivning.


   
SvaraCitera

Lär dig att nöja dig med små saker, uppskatta det du gör i vardagen istället för att kritisera och ställa höga krav. Jämför dig inte med andra utan bara med dig själv.

Det blir bra ska du se. Och oskulden ska du inte stressa med, låt det ta sin tid för när det händer så händer det och det är inte så märkvärdigt som alla tror.


   
SvaraCitera