men lol, ska de sno handlingen från lejonkungen nästa gång el`??????
Sheriffen:
Men förvånar mig inte. Titanic II har ju kommit ut och ligger på 2.5/10 på imdb.
2.1/10 nu.
Blivande_japan:
Myterna om att det har snott handling från pochahontas är ju bara bullshit hoppas jag att du inser. Det är basic handling, alltså är de inte konstigt att 2 filmer snuddar vid varandra utan att ha snott ideer från varandra.
Blivande_japan:
Myterna om att det har snott handling från pochahontas är ju bara bullshit hoppas jag att du inser. Det är basic handling, alltså är de inte konstigt att 2 filmer snuddar vid varandra utan att ha snott ideer från varandra.
Kablash__:
men sluta, försökte ju bara va lite fyndig!!!!
Kablash__:
Manuset skrevs för omkring 15 år sedan, men de lade projektet på hyllan i väntat på att tekniken skulle uppfylla deras krav.
Arazoid:
Manuset skrevs för omkring 15 år sedan, men de lade projektet på hyllan i väntat på att tekniken skulle uppfylla deras krav.
och vad vill du ha sagt med det?
Kablash__:
och vad vill du ha sagt med det?
Om någon tycker att storyn verkar gammal så är det just därför.
Arazoid:
Om någon tycker att storyn verkar gammal så är det just därför.
Aa men de är de jag säger. Den storyn är så basic att det inte är konstigt att något liknande har används i andra filmer. Jag gillar fortfarande filmen.