Hoj! Tycker att det är hög tid att ni får se det nya PM-systemet, även om det är en del kvar att fila på. Den största förändringen (förutom utseendet) blir att alla meddelanden mellan dig och en annan användare samlas i en och samma "tråd", i stället för att, som i dag, spridas ut på en miljard olika sidor.
Kommer PM kunna ha rubriker?
Fräsigt.
Åh, som Facebook! Nice.
Vilket datum var satt för den här nya sajten? Vår vare va? April/maj?
S3ON:
Runt april månad har det sagts.
JAG GILLAR DETTA.
hehe då saknas bara lite pm
men aaa fint !!
Hur fungerar det med gamla pm? Fungerar det retroaktivt?
nu jävlar ska det pmas
Xisco:
Runt april månad har det sagts.
Intressant! ser bra ut hittills!
Kommer visserligen sakna det gamla och inte särskilt användarvänliga systemet pga sådant är mysigt, men detta blir ju smidigt i alla fall. Bra!
Det där verkar bra, undrar också hur det blir med gamla pm.
Bara de lyser fint när man blir citerad.
Kommer det finnas en gräns på hur långa PM får vara?? Skulle fan behöva det jag! Mina pm blir flera A4 när jag väl får skriva till någon fin människa. Kan bli rätt jobbigt att läsa.
Ögon i en plåthink:
Kommer PM kunna ha rubriker?
Näpp, det är inget vi har byggt in.
S3ON:
Exakt datum är inte satt än, men jag räknar med att den är live om en månad ungefär.
mynona:
Hur fungerar det med gamla pm? Fungerar det retroaktivt?
dazed:
undrar också hur det blir med gamla pm.
Alla gamla PM kommer att överföras till det nya systemet.
dvärgkastarn:
Fräsigt.
ainos:
Nice.
STORM:
JAG GILLAR DETTA.
nubbie:
Kommer visserligen sakna det gamla och inte särskilt användarvänliga systemet pga sådant är mysigt, men detta blir ju smidigt i alla fall. Bra!
rebeca:
men aaa fint !!
tevepro:
nu jävlar ska det pmas
S3ON:
ser bra ut hittills!
Fasiken:
Kommer det finnas en gräns på hur långa PM får vara?? Skulle fan behöva det jag! Mina pm blir flera A4 när jag väl får skriva till någon fin människa. Kan bli rätt jobbigt att läsa.
Så vitt jag vet finns det inte någon teckengräns. Men ska kolla med utvecklarna för säkerhets skull!