Åtta:
om man gillar Ungdomar.se på Facebook
va....
- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -
okej såg nu att det var ett skämt. not funny
S3ON:
Gillade det där temat man kunde ha på förra sajten, det var gult och rödrosa typ, exotiskt!
Minns den inte alls, hur längesedan var det?
Blev typ medlem på um runt typ.. 2006-2008 och de känns som att de alltid varit samma.
ZHUCHENG-SHANDONG:
Bara jag som inte gillar det där?
Vad gillar du inte?
Fasiken:
Blev typ medlem på um runt typ.. 2006-2008 och de känns som att de alltid varit samma.
Hehehe.. Minns inte hur länge denna designen har varit, men säkert sedan 2010 lr så!
Fy vad fult
S3ON:
Hehehe
haha åh
gillar inte vad jag ser
Fasiken:
gillar inte vad jag ser
För mycket vid en första anblick kanske, åååh, saknar det!
S3ON:
För mycket vid en första anblick kanske, åååh, saknar det!
ah kanske.
Är bara rädd för att den nya sidan ska se för ljus ut som den verkar göra på bilden dom la upp på första sidan. Den får mig bara att tänka på facebook och andra sidor .. ytligt. bläh. Ska vara mysigt!!
Den får mig även att tänka på bloggar.. wordpress. wtf
Ni skojar.
tummen upp!
Fasiken:
Den får mig även att tänka på bloggar.. wordpress. wtf
När du säger det kanske.. Behövs ju inte ett barnkalas av varma färger, bara någon enstaka att bryta upp mot det kalla.
S3ON:
När du säger det kanske.. Behövs ju inte ett barnkalas av varma färger, bara någon enstaka att bryta upp mot det kalla.
Ah håller nog med där (: hoppas det blir bra!
Hoppas verkligen att de blir nå ordning på "citatsystemet" också!
Otroligt irriterande att bli citerad i en tråd som fyllts utav en massa inlägg sedan man själv skrev inlägget som blev citerat, så man får sitta och söka. Borde ta en direkt till citeringen? Fast jag kanske bara gör fel.