guilermo:
ey gringos, dont understand swedish but i see title is backstreetboys. i think they stupid man. all you like backstreet? you all can
Ey Guilermo, my cuzzin! I see you make first post on forum.
Uranus:
Fast deras utseende spelade säkert in när de fick skivkontrakt från första början.
Jupp, men nu handlade det om idag. Nu är dom inte snygga men säljer ändå ut arenor.
Uranus:
Sen har Stones fans av nästan alla åldrar och kön, medan BSBs fans nästan uteslutande består av tonårsbrudar.
Stones har varit igång sen 1963. Deras fans har åldrats med dom samtidigt som dom fått nya. I början av karriären var det antagligen 95%+ tonåringar i fanskaran
Uranus:
Som t.ex?
Rod Stewart, Coldplay, U2... Want me to continue?
guilermo:
ey gringos, dont understand swedish but i see title is backstreetboys. i think they stupid man. all you like backstreet? you all can
Tbh I don't think you even gave them a chance from the start. So don't judge the book by it's cover gringo buddy!
Uranus:
Sen har Stones fans av nästan alla åldrar och kön, medan BSBs fans nästan uteslutande består av tonårsbrudar.
Fel igen. De flesta Backstreet Boys fansen är faktiskt i 20års åldern och uppåt. Det är väldigt stor åldersskillnad på Backstreet Boys fansen, and I do know what I'm talking about
Lallaren från Ibiza:
Deras fans har åldrats med dom samtidigt som dom fått nya. I början av karriären var det antagligen 95%+ tonåringar i fanskaran
Ja, precis som med Backstreet Boys. Fansen är inte längre tonåringar. Dom har självklart tonåringar som lyssnar på dom MEN vilken artist har inte det?
Schvea:
Ja, precis som med Backstreet Boys. Fansen är inte längre tonåringar. Dom har självklart tonåringar som lyssnar på dom MEN vilken artist har inte det?
Jag menade just det. Alla bands fans åldras med bandet. Var just det jag försökte förklara för Uranus
Lallaren från Ibiza:
Jag menade just det. Alla bands fans åldras med bandet. Var just det jag försökte förklara för Uranus
Förlåt
Men ville så gärna göra ett inlägg
EyGringo:
Ey Guilermo, my cuzzin! I see you make first post on forum.
Eeey 🙂 Hola chiquito, no look me cant spell. me so druuunk.
,
Schvea:
Förlåt
Men ville så gärna göra ett inlägg
Du kan göra ett inlägg om hur mycket du beundrar mig och min debatteknik
Lallaren från Ibiza:
min debatteknik
I do! Smart guy over there *points*
Tråden låst på grund av inaktivitet