patrick bateman: Jo varit en bra sommar tills nu.
Jo varit lite regning senaste vecka iof men idag är det soligt och över 20°c hos mig.
Utövade min träningssimning i sjön när jag var och hälsade på moderskapet mitt.
det var kallt, jag skrek och min hund sprang hem och lämnade mig ensam så att jag nästan druknade
i januari. hoppade i vattnet, upp igen chilla i kylan o sen gå in i bastun,
Badat två gånger i år (slutet av Juli) - det var typ 23-24 grader varmt men jag frös ändå.
Jag har badat flera gånger nu i sommar på Långholmen. Vid bryggan. Det har varit en härlig upplevelse. Speciellt efter en hård dag på jobbet utomhus som gör att kroppen bönar och ber om att få bli nedkyld.
badade i en pool för några veckor sen, första gången på 10 år
Har inte badat i år. Varken i badkar/pool eller utomhus.
har badat en hel del i havet i sommar. älskar min baddräkt. den är turkos med bar rygg.
brukar simma under vattnet och titta upp mot vattenytan. det är skönt för kroppen och ser fint ut med ögonen.
sicilianmind: Oerhört skönt när vattnet är varmt, typ när jag var på Sic. Badat i Sverige också trots hemskt kallt i havet, åkte på en rejäl förkylning efter det men fan vad jag älskar att bada.
Haha starkt
dazed: Skönt i början på sommaren när det är jävlligt varmt men vattnet fortfarande är kallt och skönt.
Haha vet inte om det nånsin blir skönt här ens, visst kan det kalla vara uppfriskande men det är bra kallt asså.
amsi: har badat en gång med två vänner och en massa pojkar, topless. inget mer.
Coolt.
Xisco: Senaste gången: var med jobbet. Hade ej badbyxor. Hade ändå kunnat doppa mig men avstod p.g.a ville inte ha genomblöta shorts ;D
Nude?
My dreams are her: Jo varit lite regning senaste vecka iof men idag är det soligt och över 20°c hos mig.
Där ser man, lucky you. Vi har haft regn, åska och stormvindar jättelänge nu
cuzIcan: det var kallt, jag skrek och min hund sprang hem och lämnade mig ensam så att jag nästan druknade
Hahaha. Lämnade hon dig bara åt ditt öde? Iffy verkar vara rätt taskig asså
reben: i januari. hoppade i vattnet, upp igen chilla i kylan o sen gå in i bastun,
Soft
Angelbites: Badat två gånger i år (slutet av Juli) - det var typ 23-24 grader varmt men jag frös ändå.
Man fryser alltid i svenska vatten
Lífþrasir: badade i en pool för några veckor sen, första gången på 10 år
Varför så längesen?
turtle: Har inte badat i år. Varken i badkar/pool eller utomhus.
Why?
stereo total: har badat en hel del i havet i sommar. älskar min baddräkt. den är turkos med bar rygg.
brukar simma under vattnet och titta upp mot vattenytan. det är skönt för kroppen och ser fint ut med ögonen.
Coolt. Låter som en fin upplevelse
badar inte.
Har hunnit bada många gånger i sommar och de har varit fint väder. Dock en gång så regnade de, var skönt att bada när de regnade.
Badade massvis uppe i stugan från ön och det var fint men här i Göteborg har jag bara badat en gång för det är konstigt att bada här.