Aviseringar
Rensa alla

bada


Ämnesstartare

patrick bateman:

Haha, inga rejäla örfilar hoppas jag. Har dock också provat men gjorde ont. 

Berör på hur sliten och trött man är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed: Berör på hur sliten och trött man är.

Haha okej, då förstår jag.


   
SvaraCitera
Swork

Va på två scoutläger i två veckor, och där fanns det inte duschar, så om man inte skulle lukta svett och barr så va det bara hoppa i plurret! Men första veckan va mys, småkallt men trevligt.. Och andra veckan va i havet och det va saltigt, och kallare. Och så brände jag mig på en manet.. 🙁


   
SvaraCitera

seasaw: skulle vilja införskaffa en bar-rygg-baddräkt en dag, har mest badat i min djungelpapegojsolerobikini i sommar

ẗjusigt mönster! 


   
SvaraCitera
seasaw

Glad

patrick bateman: Wow, vilka färger

stereo total: ẗjusigt mönster!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swork: Va på två scoutläger i två veckor, och där fanns det inte duschar, så om man inte skulle lukta svett och barr så va det bara hoppa i plurret! Men första veckan va mys, småkallt men trevligt.. Och andra veckan va i havet och det va saltigt, och kallare. Och så brände jag mig på en manet.. 🙁

Haha vad coolt, ovant det måste vara att inte ha tillgång till dusch. Usch då 🙁 Gjorde det mycket ont? Maneter är dumma!


   
SvaraCitera
Swork

patrick bateman:

Haha vad coolt, ovant det måste vara att inte ha tillgång till dusch. Usch då 🙁 Gjorde det mycket ont? Maneter är dumma!

Man vänjer sig snabbt! Men det är när man kommer hem man inte är van vid temperaturen (man är van vid att sova i 15C) och så är man inte van vid att ha så nära till toaletten. Man brukar få behöva gå några hundra meter för att gå till dassen! Det va inte så hemskt att bränna sig som jag trodde det skulle va! Det va som att få ett skrapsår, plus att det kliade och sved lite! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swork: Man vänjer sig snabbt! Men det är när man kommer hem man inte är van vid temperaturen (man är van vid att sova i 15C) och så är man inte van vid att ha så nära till toaletten. Man brukar få behöva gå några hundra meter för att gå till dassen! Det va inte så hemskt att bränna sig som jag trodde det skulle va! Det va som att få ett skrapsår, plus att det kliade och sved lite! 🙁

Haha alla vänjer sig nog inte så snabbt tror jag, beror nog lite på. minns när jag var i Malaysia på semester, då åkte vi till Tioman tror jag det hette och där bodde vi typ en stuga och det fanns ingen dusch där. Vi duschade genom att hälla hinkar med kallt vatten över oss. Jag blev inte van även om det var megavarmt 🙂

Haha det kan jag tänka mig, lite besvärligt. Vi är ju så bekväma. Coolt, aldrig blivit bränd så trodde det var megahemskt. Fast låter ändå lite jobbigt 🙁 men kanske inte var en jättebrännbar manat som tur var. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nöbby: fiskar som simmar in i en

O_O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

O_O

Alltså in i som i krockar med en!


   
SvaraCitera
Swork

patrick bateman:

Haha alla vänjer sig nog inte så snabbt tror jag, beror nog lite på. minns när jag var i Malaysia på semester, då åkte vi till Tioman tror jag det hette och där bodde vi typ en stuga och det fanns ingen dusch där. Vi duschade genom att hälla hinkar med kallt vatten över oss. Jag blev inte van även om det var megavarmt 🙂

Haha det kan jag tänka mig, lite besvärligt. Vi är ju så bekväma. Coolt, aldrig blivit bränd så trodde det var megahemskt. Fast låter ändå lite jobbigt 🙁 men kanske inte var en jättebrännbar manat som tur var. 

Själva "skadan" höll sig i 3 timmar, men det gjorde bara ont när man kom i direkt kontakt med området där man blivit bränd! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Swork: Själva "skadan" höll sig i 3 timmar, men det gjorde bara ont när man kom i direkt kontakt med området där man blivit bränd! 🙂

Haha usch, låter ändå lite obehagligt. Tur att det inte var en haj!


   
SvaraCitera