Aviseringar
Rensa alla

Bästa spelen 2010

Det är inte nytt, men fan vad det står sig:

Mastermind!

[love][love][love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

WilliamAlexander:

Black ops kom ju först:P

Njae:P Kan inte mäta sig med SC2, faktiskt. Inte i min bok!

SvaraCitera

Tornapart:

Njae:P Kan inte mäta sig med SC2, faktiskt. Inte i min bok!

heh:P
Men du vet att årets spel 2010 bled RDR?

SvaraCitera
Ämnesstartare

WilliamAlexander:

heh:P
Men du vet att årets spel 2010 bled RDR?

Ja, men inte enligt mig! 🙂
Tyckte inte det var något speciellt. GTA i vilda vestern. inte jätte tilltalande.

SvaraCitera

Tornapart:

GTA i vilda vestern.

hah... de sant fan:P

SvaraCitera

1: Red Dead Redemption.
2: Starcraft 2
3: World of Warcraft: Cataclysm.

Dock har jag en hel del spel kvar som jag ska spela genom.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sming:

Inte många wow-fans här verkar det som [n]

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=295354

I beg to differ [shake]

SvaraCitera

farbror gugge:

och minecraft!!! om det nu kom i år :c

Minecraft har inte kommit än. [smile]

SvaraCitera

1.Red Dead Redemption
2. Mass Effect 2
3. Heavy rain

SvaraCitera

1. Battlefield bad company 2
2. Just cause 2
3.Minecraft beta om det räknas annars Gran turismo 5

SvaraCitera
time
 time

God of War III. [love]

SvaraCitera
Slider

Min lista:

1. Super Mario Galaxy 2
2. Enslaved: Odyssey to the West
3. Mass Effect 2

SvaraCitera

1. God of war 3
Jag köpte min ps3a enbart för att få spela det.
Det som gör Gow 3 till årets spel är framförallt grafiken och omgivningarna i spelet. Hittills är gow3 det enda spelet som har nått upp till vad jag förväntar mig utav en ny konsol. Allt är flera gånger snyggare och större. Än vad konsolens föregångare kunde prestera.

Jag älskade de två första god of war spelen. Och anser att det var dom bästa spelen till ps2an. Att få se slutfilmen i gow2, känna hatet och sedan hoppa rakt in i trean och möta poseidon i den klart häftigaste bosstriden på länge, är obeskrivligt.

2. call of duty black ops.
Jag har alltid hatat call of duty utan att ha spelat dom. Jag köpte detta och tycker det är skitkul. Kan inte säga så mycket mer.

3. Castlevania lords of shadow
Hack and slash är en kategori jag älskar. Och det här året har innehållit massa hack and slash.
lords of shadow ligger långt efter castlevania standarden. Men det är ett spel som är roligt för stunden. Man vill spela det bara för att se vad som väntar runt hörnet. Och många bossar är riktigt jävla roliga. Spelet har många brister och kunde blivit mycket bättre om det lades lite mer tid på det.
Det sades att dantes inferno var gow 0,5. lords of shadows är gow 0,75, och helt klart värt att kolla upp för er som gillar hack and slash.

Kastar in årets stora besvikelser.

1. God of war 3.
Det här kan verka konstigt med tanke på att jag även satte det som årets bästa spel.
Grejen är den att det jag förväntade mig utav gow3 var mer ilska och framförallt roliga bossar. Mer eller mindre alla bossar i de tidigare spelen var minnesvärda och riktigt jävla roliga att möta. medans den större delen av gow3s bossar var rent utsagt tråkiga.

Och sen att kratos helt plötsligt får empati i 3an. inte ok.

2. World of warcraft cataclysm.
Jag återvände ännu en gång till wow iom ny expansion.
Efter att ha flygit drake och se ragnaros återuppstå så dog det spännande med expansionen. Inget utav de nya områderna var speciellt spännande. Och även om det finns massa småsaker som är roliga. tex "gnaws" i vattenområdet. Så blev levlingen tidigt tråkig. Och då älskar jag att levla.
Att se min rogue ha över 100k hp känns bara fel och instancerna.

SvaraCitera

Galvmeister:

Och anser att det var dom bästa spelen till ps2an

Då har du mycket att spela hör jag 😉

SvaraCitera
orbiuz

l4d2 eller black ops...[y]

SvaraCitera