Aviseringar
Rensa alla

Bakis


Lisso
Ämnesstartare

Usch festade igår... Inte bra... har vart bakis hela dagen... Fyfan gick segt i skolan kan jag säga...

Alltså jag är sjukt rädd att nån ska komma på att jag dricker å röker men ändå gör jag det...

Och är det någon av er som förfalskat ett ID kort nån gång? isf vill jag gärna ha lite tips på hur ni gjort det!


   
Citera
Ämnesetiketter

*suck* dagens ungdomar har inget som helst alkoholsinne och röker bara för att det är coolt 


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Hurru du. Ursäkta mej för att jag är både misshandlad, hat sos över mej och bor på behandlingshem. Jag kan säga jag gör det fan inte för att det är "coolt" Kanske resten av bunten som sitter i skolan å röker tror dom är coola men jag ska då fan säg att det är lite jävla annolunda för mej... Jag gör det för att glömma vad som egentligen händer i mitt liv.


   
SvaraCitera

sluta missbruka de där giftiga drogerna, inte bra för dig gumman 


   
SvaraCitera

ät frukt iställe 


   
SvaraCitera

typ päron som e så gott, eller persikor 


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Hah, persikor är äckligt... Och det är lite svårt... Men jag försöker så hårt jag kan... Men det kommer dom dagarna då allt är skit och man inte vill leva mer. Då tar man en sup elr två...


   
SvaraCitera

Lisso:
Hurru du. Ursäkta mej för att jag är både misshandlad, hat sos över mej och bor på behandlingshem. Jag kan säga jag gör det fan inte för att det är "coolt" Kanske resten av bunten som sitter i skolan å röker tror dom är coola men jag ska då fan säg att det är lite jävla annolunda för mej... Jag gör det för att glömma vad som egentligen händer i mitt liv.

nikotin funkar tyvärr inte för att glömma saker så någonting måste ha fått dig att starta med rökandet ..................föresten vad gör du på behandlingshem? och har du någonsin gått i skolan för din grammatik är värre en min? 


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Du har inte med saken och göra. Och nej tänk att jag har inte det. Ursäkta mej för att jag inte är perfekt. 


   
SvaraCitera

Lisso: Och är det någon av er som förfalskat ett ID kort nån gång? isf vill jag gärna ha lite tips på hur ni gjort det!

Okej, fine att du dricker och grejer (även om jag inte gillar när så pass unga människor gör det). Men skaffa för guds skull inte falskleg, blir du påkommen så är det faktiskt straffbart. 


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Jag vet att det är väldigt lätt att åka dit menmen.. 


   
SvaraCitera

Lisso:
Du har inte med saken och göra. Och nej tänk att jag har inte det. Ursäkta mej för att jag inte är perfekt. 

du har aldrig gått i skolan? men då betyder det att du har bott på behandlingshem hela ditt liv


   
SvaraCitera
Lisso
Ämnesstartare

Nja.... Inte riktigt... Flyttade när jag var 3. 


   
SvaraCitera

Lisso:
Jag vet att det är väldigt lätt att åka dit menmen.. 

MENMEN!!!!! GE DIG VÄX UPP SKÄRP DIG FATTAR DU INTE ATT DET ÄR OLAGLIGT OCH FEL DU KOMMER SLUTA UPP SOM EN KNARKARE SOM RÖKER TOAPAPPER!!!!


   
SvaraCitera

Lisso:
Nja.... Inte riktigt... Flyttade när jag var 3. 

vilket sorts hem är det? för avgiftning eller sjudomar? 


   
SvaraCitera