JÄÄÄVLAR VAD GOTT!
HAR ALDRIG GJORT DETTA SJÄLV MEN GILLAR BANAN I BÅDE KAKA OCH MAT. ÄR DET INTE SAMMA SOM SOCKER KAKA (FAST INTE SÄRSKRIVET HEHE!!!) FAST MED BANAN I?????
åhh är fortfarande jättesugen på bananiskakis, måste ha tag i bananer nuuu.
hur går det med kakbaket förresten?
KSENIA:
ÄR DET INTE SAMMA SOM SOCKER KAKA (FAST INTE SÄRSKRIVET HEHE!!!) FAST MED BANAN I?????
Man kan göra så men jag fick ett annat recept av damen ovan! Finns en massa recept med bananer. En hel bananvärld har öppnat sig för mig.
lisamiranda:
hur går det med kakbaket förresten?
Det har gått bra! men räckte med 30 min i ugnen
isola:
Det har gått bra! men räckte med 30 min i ugnen
tummen upp! hm. undrar om det kan bero på att originalreceptet innehåller lättprodukter. att kakan behöver gräddas längre då.
förresten. bananpaj är gudomligt gott! en vanlig smulpaj, fast med bananslantar istället för bär. himmelskt!
lisamiranda:
att kakan behöver gräddas längre då.
ja kanske. har funnit fler recept där det stått en timme och jag fått ta ut den efter 25 min så att den inte ska bli allt för bränd.
lisamiranda:
örresten. bananpaj är gudomligt gott! en vanlig smulpaj, fast med bananslantar istället för bär. himmelskt!
ja gott!! ska göra fler ggr
isola:
Finns en massa recept med bananer. En hel bananvärld har öppnat sig för mig.
HAHA JAAA, ÅÅÅÅ. BANANER<3
GJORDE BANANPANNKAKOR IGÅR OCCH DOG AV GODHET
ÅT BANANYOGHURT NYSS OSV
KSENIA:
HAHA JAAA, ÅÅÅÅ. BANANER<3
GJORDE BANANPANNKAKOR IGÅR OCCH DOG AV GODHET
Ugnis eller vanlig? Brukar slänga i lite allt möjligt i min ugnspannkaka men den smakar oftast likadant ändå
isola:
Ugnis eller vanlig? Brukar slänga i lite allt möjligt i min ugnspannkaka men den smakar oftast likadant ändå
AMERIKANSKA PUNGKAKOR!
FAST DOM BLEV INTE SÅ FINA PGA BANANBITARNA HAHA
HEPP 1 KRYSS.....
Jättesjuktgott. Brukar använda ett vanligt recept på chokladmuffins, ha i litelite extra mjöl och mosad banan, mhmmm .
KSENIA:
A PU
KSENIA:
ST D
KSENIA:
V IN
KSENIA:
Å F
KSENIA:
A PGA B
KSENIA:
NA HA