Saga97 : Bo Kaspers Orkester... 😮
Du tror att du är den enda som lyssnar på ett band som sålt guld flera gånger om i Sverige? ;p
OnT: Polarization, Angel Vivaldi, Orden Ogan
Buddah: Du tror att du är den enda som lyssnar på ett band som sålt guld flera gånger om i Sverige? ;p
tror inte ungdomar.se har samma målgrupp som bo kasper. mycket möjligt att ingen här lyssnar på dem.
Biologen: tror inte ungdomar.se har samma målgrupp som bo kasper. mycket möjligt att ingen här lyssnar på dem.
Finns säkerligen tillräckligt många människor med lillgammal musiksmak här för att Bo Kaspers inte skall vara främmade.
Bra där, denna låt i den liveversion är ju typ bästa depparlåten på den här sidan av 2000:
Underbar version... jag älskar verkligen sentimental blues <3
Yaren:
Underbar version... jag älskar verkligen sentimental blues <3
Ja perfekt tempo på den där låtjäveln, Bonamassa är för övrigt helt sjukt jävla produktiv, släpper flera album varje år och dvder och fan och hans moster.
Ja perfekt tempo på den där låtjäveln, Bonamassa är för övrigt helt sjukt jävla produktiv, släpper flera album varje år och dvder och fan och hans moster.
Jaa, det är verkligen kul att folk i 30-års åldern fortfarande gör bra blues och är begåvade musiker.
Yaren:
Jaa, det är verkligen kul att folk i 30-års åldern fortfarande gör bra blues och är begåvade musiker.
Jag tror Joe spelade med BB King när han var typ åtta år gammal (!) så han har några år under bältet.
dazed:
Jag tror Joe spelade med BB King när han var typ åtta år gammal (!) så han har några år under bältet.
Aa, Gud ja 😉
Westkust?
Abalone Dots och Mats Paulson
fel tyvärr jag lyssnar på dem 🙂
Nordman
Van Canto
Nordman är kung, nyckelharpa är ett jävligt underskattad instrument i pop/rock.
Van Canto har jag sett live för ett par somrar sedan.
Ten years after gillar ingen.
dazed: Nordman är kung, nyckelharpa är ett jävligt underskattad instrument i pop/rock.
Van Canto har jag sett live för ett par somrar sedan.
Nice 😀 japp nyckelharpa är väldigt underskattad, älskar de instrumentet
Lyssna på Van Canto - Last Night of the Kings
Älskar den låten
Nice 😀 japp nyckelharpa är väldigt underskattad, älskar de instrumentet
Lyssna på Van Canto - Last Night of the Kings
Älskar den låten
Det är pinsamt hur man ser ner på Nordman tycker jag, briljanta grejer, låter lite egna iaf.