Vi behöver hjälp att namnge vårat band! Vi spelar death metal/deathcore. Vi hade några bra namn som en i bandet kom på, det först Beyond Brutality, men det finns ett abnd som heter Beyond All Brutality. Sedan kom han på Wasted Potential och det finns det ett klädmärke som heter, som är musikinspererat.
Har ni några förslag?
the gaylolz
Pandemonium.
My dreams are her:
Pandemonium.
Helvetets huvudstad, me like 😀
edit: finns ett datorspel som heter så.. men kan man ta nått sånt iaf, fastän det redan finns?
Dantes Helvetestratt.
sockerdricka:
edit: finns ett datorspel som heter så.. men kan man ta nått sånt iaf, fastän det redan finns?
Skit i dem.
Edit: Finns även ett Nya Zeelenskt band som heter så, http://en.wikipedia.org/wiki/Pandemonium_(group ) men sannolikheten att de stämmer er om ni antar samma namn är minimal.
klet i klykan
Vad tycker ni om Trigger?
sockerdricka:
Vad tycker ni om Trigger?
Låter lite töntigt, påminner om Takida..
Wasted Brutality då?
The Elin:
Wasted Brutality då?
Jo fast trigga är en speciell teknik på trummar, bas och gitarr nä man spelar ganska långsamt och sedan extremt fort i perioder.
Ja här har vi tänkt! Fan va bra, det är ett bra alternativ! Tack !
sockerdricka:
Jo fast trigga är en speciell teknik på trummar, bas och gitarr nä man spelar ganska långsamt och sedan extremt fort i perioder.
Aha. Som gemene man (kvinna för all del) kopplar jag det till aggressivitet i stil med att hesta kamphundar, så njää..
sockerdricka:
Ja här har vi tänkt! Fan va bra, det är ett bra alternativ! Tack !
nemas!
Min kompis band hette Unbreakable. Sen splittrades dem..
The Elin:
Aha. Som gemene man (kvinna för all del) kopplar jag det till aggressivitet i stil med att hesta kamphundar, så njää..
haha okey.. 😛
hejkattunge:
Min kompis band hette Unbreakable. Sen splittrades dem..
hahah xD det e rätt kul
Ni kan göra som i Tenacious D filmen