Notifications
Clear all

Bandnamn?

Topic starter

sockerdricka:

[bigsmile] en till [blush]

Beyond The Surface?

ReplyQuote
Topic starter

Nachac:

Beyond The Surface?

Beyond Surface e jävligt bra, utan the dvs tack!

ReplyQuote
Topic starter

The Elin:

Mm det lär jag vara helt ensam om på hela jorden osv.

Nej, det är säkert fler som tycker så, men ni har fel. Ifall jag uppfattas så är givetvis subjektivt, men avsikten är inte sådan. Jag är endast ute efter diskussion, att hjälpa och att lära mig saker själv.

The Elin:

Ingen bryr sig om att man inte skriver just värdefulla inlägg på ett ungdomsforum på nätet, herregud..

Jo, jag gör och trådskaparen gör det definitivt. Ursäkten "det är internet" och "det är ett oseriöst forum" duger inte. Även på internet döljer det sig riktiga människor bakom orden och uttalandena är precis lika onödiga och irriterande här som i verkligheten. Beträffande seriositen så avgörs den av användarna.

The Elin:

valde det som var värt att kommentera & bryr mig ej om hur du tänker, orkade bara inte hålla mitt forumit-hat inom mig. [smile] Ha en bra dag herr Nachac.

Det är synd att du har den inställningen och jag vill gärna förklara mig, eftersom jag alltid tyckt du hör till de bättre här.

ReplyQuote
Topic starter

sockerdricka:

Beyond Surface e jävligt bra, utan the dvs tack!

=)

ReplyQuote

Legion of Mutated Sewer Creatures

ReplyQuote

Bambi halkade på isen

eller

backwards brutality

ReplyQuote

tnek

ReplyQuote
Topic starter

Loco-motiv

ReplyQuote
Bell
 Bell

sockerdricka:

Har ni några förslag?

Klart grabben ska ha en husvagn eller Helikoptern kräks.

[y]
Dold text: Tjenare Kungen [love]

ReplyQuote

sockerdricka:

haha, det var rätt bra 🙂 låter lite mysko [blush] ge mig ett till

Har ni något inspelat som man kan få höra?

ReplyQuote
Topic starter

Pilsner

Finns inget band som heter så, vilket förvånar mig.

ReplyQuote

Försök ha en baktanke till varför ni heter något, och gärna något som är en "eye catcher" då det är lättare att hitta folk som intresserar sig för sin musik om man inte är en i mängden. Att försöka hitta ett bandnamn som bara låter coolt är FELFELFEL, för det är så majoriteten utav alla band väljer sina bandnamn. "Beyond Brutality" är inte ett bandnamn som får mig att tänka "jo men det här kanske är något som är mer än bara ett till metalband".

Var lite kreativa! Vad är syftet med bandet? Vad kommer ni sjunga om om ni har lyrics, vad äre för sound?

ReplyQuote
Topic starter

Tråden låst på grund av inaktivitet

ReplyQuote