Är barnvakt och barnjäveln vägrar somna. Trots att vi varit ute hela jävla dagen i princip. Det enda den gör är att skrika
Något tips på att få den att somna?
droga ner den?
sömnpiller typ
Vincenco:
droga ner den?
sömnpiller typ
Tror inte mamman skulle uppskatta det
Ending Jon:
Tror inte mamman skulle uppskatta det
hmm.. har du ifs rätt i.
men prova typ att berätta en god natt saga till den
och lägg ungen på någon säng
ålder på ungen?
Se till att den ligger skönt och sätt dig i närheten. Klappa den lite på huvudet eller berätta en saga. Var hursomhelst i närheten och för dig lungt.
Vincenco:
hmm.. har du ifs rätt i.
men prova typ att berätta en god natt saga till den
och lägg ungen på någon säng
Kan försöka, men tror knappast det blir en hit
I love Lucy:
ålder på ungen?
11 månader, tror jag
cillan_:
Se till att den ligger skönt och sätt dig i närheten. Klappa den lite på huvudet eller berätta en saga. Var hursomhelst i närheten och för dig lungt.
Men hon ligger inte still, ska jag hålla fast henne?
Vyssja barnet i famnet och gå fram och tillbaka eller lägg henne i vagnet och gå på promenad?
Ending Jon:
Men hon ligger inte still, ska jag hålla fast henne?
Haha, nej, det är nog ingen bra ide.
Har hon inte något litet gosedjur eller något som hon kan få peta på? Har hon någon napp i vanliga fall som hon kanske saknar?
Imoon:
Vyssja barnet i famnet och gå fram och tillbaka eller lägg henne i vagnet och gå på promenad?
Har redan varit på promenad, men kan ju prova det första
cillan_:
Haha, nej, det är nog ingen bra ide.
Har hon inte något litet gosedjur eller något som hon kan få peta på? Har hon någon napp i vanliga fall som hon kanske saknar?
Jo, hon har fått låna ett gosedjur. Och vet inte om hon har något sånt, det enda mamman gav mig var bebisen och maten.
och blöjor .
Fast när jag tänker efter kanske en 11-månadersmun inte har plats för så mycket napp.
cillan_:
Fast när jag tänker efter kanske en 11-månadersmun inte har plats för så mycket napp.
Imoon:
Vadå? Jag har inga barn?
cillan_:
Vadå? Jag har inga barn?
Nä, men det är ganska självklart att nappar är anpassade för småbarn, inte stora.