Aviseringar
Rensa alla

Behöver hjälp..


Ämnesstartare

malber:

Man behöver ha sex med sig själv ibland också, inte bara med sin partner.

Skillnaden här är att jag onanerar till tankar/fantasier om honom. Medan han gör det till andra kvinnor, trots faktumet att han _har_ material på mig/oss som vi spelat in.

Jag frågade om han själv hade tyckt att det vore okej att jag tände på porr och de killarna, för honom var det en oacceptabel tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Trust is like a paper, once it's crumpled, it can't be perfect again.

Jag har blivit bedragen förut, och jag minns hur det kändes då. Min tillit var helt förstörd för de killarna.
Men med den här känns det annorlunda, jag känner faktiskt en riktig ånger. Jag märker på honom hur dåligt han mår över det. Det var många bidragande faktorer till den händelsen.
Han har till och med skadat sig själv riktigt illa pga det, vilket såklart inte är något bra bevis på hur mycket man bryr sig. Men att det är så pass allvarligt för honom får mig att vilja ge det alla chanser som finns.


   
SvaraCitera

cocolove:

Skillnaden här är att jag onanerar till tankar/fantasier om honom. Medan han gör det till andra kvinnor, trots faktumet att han _har_ material på mig/oss som vi spelat in.

Tänker du verkligen alltid och endast på honom?
Sen går det ju inte att bestämma vad någon annan ska fantisera om.


   
SvaraCitera
Bakric

cocolove:

Men jag förstår inte riktigt behovet utav porr,

Men vafan, säg bara ett par gånger att du känner dig oönskad och kränkt och kanske grina en skvätt om du kan så skaru se han ger sig.
Annars äre bara att du byter kille och kan slippa skuldkänslorna. Han har ju trots allt sin dator och sin högernäve [rolleyes]


   
SvaraCitera

Bakric:

Men vafan, säg bara ett par gånger att du känner dig oönskad och kränkt och kanske grina en skvätt om du kan så skaru se han ger sig.

[shake]


   
SvaraCitera
Bakric

isola:

[shake]

Nähäpp.....


   
SvaraCitera

Stor skillnad på att knulla och på att runkfantisera.


   
SvaraCitera

Låt grabben porrsurfa om han vill, inget fel med det finns inget du behöver oroa dig för där heller. Men är han otrogen igen så dumpa svinet D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte för avsikt att "bestämma" över hans tankar eller fantasier, eller någonting. Vart ser ni mig antyda det?

Jag försöker inte påverka honom, jag sökte stöd för att det gör mig illa till mods. Jag har tagit upp det med honom, men jag vill inte ösa all självömkan på honom. För jag _VET_ att porr inte ses som någon stor grej. Men i samband med att min tillit för honom är så pass låg just nu - så blir det en enormt stor grej.
För bara månader sedan var han osäker på sina känslor och var intresserad utav en annan brud han hade känt i en vecka, och det är inte bara någon gång i bland han porrsurfat, det var i stort sett varenda dag. Hur många killar i ett lyckligt och välfungerande förhållande runkar till andra nakna kvinnor varenda dag


   
SvaraCitera

Bump.[y]


   
SvaraCitera

jag skulle ha dumpat honom...


   
SvaraCitera