Notifications
Clear all

behöver hjälp

Topic starter

hej vill börja med att jag är en tjej på snart 16 år och har en kille som är fyra år äldre. Jag och min kille har varit tillsammans i mer än ett halvår men vårat förhållande har varit lite upp och ner...
Förlorade oskulden med honom samma dag som vi blev tillsammans men har inte sen dess kunnat slappna av vid sex. Hatar att visa brösten!! Varför tvingar han mig till det och varför kan jag inte bara slappna av och bara göra som han säger ? Det går bara inte! [sad] Hatar det här efetrsom att det kmr så småning om förstöra vårat förhållande [sad] Någon som har samma problem och kan komma med något tips?

HALLÅ DÄR - INGEN kan tvinga dig till att göra något. Om han tvingar dig till det äre väl därför du inte kan slappna av. :/ säg bara att du inte vill och accepterar han inte det så dumpa honom.

ReplyQuote
Vippen

amaandas96:

hej vill börja med att jag är en tjej på snart 16 år och har en kille som är fyra år äldre. Jag och min kille har varit tillsammans i mer än ett halvår men vårat förhållande har varit lite upp och ner...
Förlorade oskulden med honom samma dag som vi blev tillsammans men har inte sen dess kunnat slappna av vid sex. Hatar att visa brösten!! Varför tvingar han mig till det och varför kan jag inte bara slappna av och bara göra som han säger ? Det går bara inte! [sad] Hatar det här efetrsom att det kmr så småning om förstöra vårat förhållande [sad] Någon som har samma problem och kan komma med något tips?

Hej!

Det är viktigt att ni båda är överens innan ni gör något. Förklara för honom att du inte vill visa brösten och att det är viktigt att han accepterar det för att du ska kunna slappna av. Vilket leder mig till frågan, varför vill du inte visa brösten? Känner du dig obekväm? Förklara för din kille. Förhoppningsvis kan han då hjälpa dig att bli mer bekväm.

Ömsesidig respekt, ge och ta, är ju A och O inom sex. Han kan inte bara göra allt som han vill. Han måste respektera dina behov. Kan han inte göra det bör ni nog avstå från sex tills vidare.

ReplyQuote

Känns inte som att du känner dig helt trygg med honom, tycker ni ska sätta er ner och prata så kan du berätta för honom hur du känner dig. Förhoppningsvis så respekterar han dig och hur du känner, annars tycker jag inte du borde vara med honom om han tvingar dig till saker som du inte vill göra!

ReplyQuote