Notifications
Clear all

behöver hjälp med en tjej!

Topic starter

okej.. så jag har känt den här tjejen sen i åttan (går i nian nu). Hon är trevlig och sådär och nör jag började på skolan jag går nu i åttan så pratade vi mycket med varandra (typ). sen så slutade vi prata med varandra och det blev som bara då och då.

Nu för 1-2 månader sen så började vi smsa med varandra. Jag gillar henne men vet inte om hon gillar mig... Det är jag som alltid försöker kontakte henne (händer IBLAND att hon kontaktar mig). hon brukar titta på mig i skolan men när jag tittar dit så tittar hon bort. (Jag gör samma sak).

Jag frågade en tjejkompis jag har om vad jag borde göra och hon sa att jag helt enkelt skulle fråga vad hon tyckte om mig. så jag gjorde det på msn.
såhär lät det :
"umm .. okej jag har en lite konstig fråga... det kan bli lite pinsamt... vad tycker du om mig?
hon svara typ "hmm , jag tycker du är trevlig och snäll?"

min tjejkompis sa att det var ett dåligt tecken och att jag borde bara svara typ "okej :)". Så jag gjorde det sen så sluta hon skriva på msn. Jag skrev till henne och fråga vad hon gjorde och så. Sen drog jag en vit lögn om varför jag ställt frågan om vad hon tyckt om mig. (läste nånstans att det inte var bra att fråga vad en tjej tyckte om en).

Vad fan ska jag göra nu?

Gå på offensiv, försök få henne med allt du kan, no retreat baby no surrender, du kommer kanske inte att se henne så mycket nu när du börjar gymnasiet. Om du inte gör det kommer du gå och ångra dig och ditt självförakt kommer att blossa upp som en arg pöbel i islamabad, och om det går åt helvete så kommer du inte å behöva leva med det varandra dag i skolan osv som om du gjort det i tex åttan då. Den vinner som trägen (kanske)

ReplyQuote

minfarfar:

Vad fan ska jag göra nu?

Du kan alltid prata med henne nu under sommarlovet [smile]
fråga om ni ska hitta på nåt och se vad som händer. Hitta på så mycket du kan med henne och du kan faktist säga vad du känner för henne. Så får du ju veta eller hur

ReplyQuote