Okej, ni kanske kommer tro att jag trollar men jag vet inte vad jag ska göra.
Idag när jag och mina kompisar gick hem från skolan så gick vi en genväg genom en liten skog. När man kommer ut ur skogen kommer man till ett övergivet hus. När vi gick därifrån gick tre av mina kompisar framför mig och en annan och så sa dom att det låg en ipad där. Så vi skyndade oss fram och så såg att det låg en burk, två skedar, ett busskort och en nässpray.
Så jag sa på skoj "Har dom skjutit heroin här eller?". Så en av mina vänner öppnade dumt nog burken. I burken låg det ett vitt klumpigt pulver. Han som öppnade burken pillade också i det. (Ja, han e efterbliven)
Jag och en annan gick därifrån direkt och sen kom dom andra efter.
Så vad ska jag göra berätta för mamma eller ska jag vara tyst? Jag tog aldrig på något, det var bara två av mina vänner som gjorde det.
Jag vet att det låter som ett troll men jag vet verkligen inte vad jag ska göra.
Bump
Säg till mamma, kontakta polisen och säg positionen.
Kryptonian:
Säg till mamma, kontakta polisen och säg positionen.
Okej ska göra det, tack!
Nu har knarkarna era fingeravtryck. Ni är rätt så körda asså. Hade legat lågt ett tag om jag var du. Flytt till Belize ett par månader.
Panda:
Nu har knarkarna era fingeravtryck. Ni är rätt så körda asså. Hade legat lågt ett tag om jag var du. Flytt till Belize ett par månader.
Hhahaha lol, nä men jag rörde aldrig nått.
Kan vara geochachin