Jag måste få veta om man kan ha ångest eller något sånt när man sover? Har läst att man kan spy av ångest och dom senaste månaderna har jag vaknat mitt i natten och behövt spy, först hände det bara nån gång ibland men nu är det typ flera gånger i veckan... What is this? mår bra annars, kan gå till skolan å så ändå och märker inte av det på dagen. jag är så frustrerad att jag blir galen snart, skolan blir ju lidande av dethär när jag inte får sova riktigt... Hoppas nån kan hjälpa mig
Testa o sov i framstupa sidoläge
Kanske är det bäst att gå till skolsköterskan eller liknande? Kanske är det stress? Är det efter du gjort någonting speciellt under dagen eller kan det vara vilken dag som helst?
Inte normalt.
Har för mig att man kann få ha en vakt en slags sjuksköterska när man sover som ser till så att det inte händer nåt skulle du vilja det?
Crysilis:
Kanske är det bäst att gå till skolsköterskan eller liknande? Kanske är det stress? Är det efter du gjort någonting speciellt under dagen eller kan det vara vilken dag som helst?
Det kan säkert vara stress, har ganska mycket i skolan å så, men fattar inte varför de bara händer på natten. Det händer typ vilken dag som helst... Och vår skolsköterska är bara på skolan varannan tisdag och bara halva dagen så det blir lite svårt..
dfgdfsg:
Inte normalt.
Har för mig att man kann få ha en vakt en slags sjuksköterska när man sover som ser till så att det inte händer nåt skulle du vilja det?
Förstår inte riktigt hur du menar, är det på sjukhuset isåfall?
Boonie:
Det kan säkert vara stress, har ganska mycket i skolan å så, men fattar inte varför de bara händer på natten. Det händer typ vilken dag som helst... Och vår skolsköterska är bara på skolan varannan tisdag och bara halva dagen så det blir lite svårt..
Det var inte särskilt mycket, synd att hn inte är där oftare. Det kanske är för att du slappnar av på natten när du sover så det kanske kommer då. Jag vet egentligen inte, eller om det ens är pga det. Det kan ju vara så mycket. Men tycker ändå att du skall prata med hn när du möter nästa gång. Hoppas att det blir bättre iallafall.
Boonie:
Förstår inte riktigt hur du menar, är det på sjukhuset isåfall?
Precis du behöver gå till sjukhuset. Man ska inte spy av ångest, bara låta den gå över.
Vad är det du spyr upp? Galla?
ligger du på högra sidan av kroppen eller magen o sover? gluten eller laktosintollerant?