Vet inte om det är rätt forum, men...
Köpte en webcamera på Amazon.co.uk i slutet på december, men den kom fan aldrig så jag skickade mail och whinade till mig en återbetalning (skiten skulle kommit den 6:e januari).
Nu två veckor efter utsatt datum kommer webcameran, men som jag ser det kan de omöjligen veta att jag har fått den eftersom paketet saknade "tracking information" och Amazon har listat den som "presumably lost in transportion".
Ska jag skita i att säga något? Kommer fan aldrig att använda dem igen pga. toklång väntetid.
Spara 600 spänn är ju inte fel...
tjyv
fördelen med att beställa via internet
Smart att skriva det här då, ehehe...
Behåll pengarna.
Angeleyes:
tjyv
Jag kallar det för skadestånd pga. sveda och värk då jag inte fick den i tid.
Skulle låtit den ligga i förpackningen någon vecka/månad, se om de skickar någonting om det, om inte kör på!
Jag arbetar på Amazon och vet precis vem du är. Ny faktura kommer på posten.
isola:
Jag arbetar på Amazon och vet precis vem du är. Ny faktura kommer på posten.
isola:
Jag arbetar på Amazon och vet precis vem du är. Ny faktura kommer på posten.