om jag var kille skulle jag vilja veta
Javisst. Det är inte alla som tror att det är något som kan hända just dom. Killen kanske lär sig att vara försiktigare.
skitsuur:
ska/måste/borde man berätta för killen som gjort en gravid att man är med barn om man ändå ska göra abort?
Ja jag tycker absolut att du ska berätta! Så kan ni kanske ta ställning till det tillsammans? Jag menar, han kanske vill ha barnet, och det kan väl hända att han får dig att ångra dig?
Men även om du har bestämt dig för att ta bort barnet, så måste han få veta. Tänk dig själv att det kommer ut på nåt annat sätt., att han hör det från nån annan och så..Berätta
Du måste inte enligt någon lag eller så, men det är riktigt jävligt att inte berätta det.
Ja.
Gör som du vill. Är han bara en ons så är det inte så nog tycker jag
men hade de varit en pojkvän hade de ju varit schysst att säga att du är på smällen.
skitsuur:
ska/måste/borde man berätta för killen som gjort en gravid att man är med barn om man ändå ska göra abort?
killar skulle ni vilja veta eller inte även om tjejen ska göra abort?
beror väl på vilken relation man har. om man känner varandra bra/är tillsammans så ja. om det är nån lite mer random så hade jag inte berättat, är ju ändå som om det aldrig hänt liksom
Tråden låst på grund av inaktivitet