Notifications
Clear all

Beställa från Polsk site utan att visa föräldrarna -14 år

Isidor
Topic starter

Tjena!
Jag skulle vilja beställa lite saker från denna Polska hemsidan: UltrasShop.com.
Problemet är att jag bara är 14 år, vet inte riktigt hur jag ska beställa och att jag inte vill att morsan ska upptäcka beställningen.
Först lägger man sakerna i sin "korg" som i alla andra butiker och webbutiker när man har valt dom varorna man vill köpa så går man till kassan för betalning, det är där problemet uppstår. Man fyller i sina uppgifter och ska välja ett betalsätt. Innom Polen verkar det som om man kan beställa på postförskott om Google translate stämmer. Det enda betalsättet i Sverige verkar vara att betala i förväg via sin internetbank. Jag har Handelsbankens Frikort, ingen internetbank som jag har tillgång till. Tror ni att det finns någon möjlighet att ändå kunna beställa utan att föräldrarna märker det? Tex att jag tar reda på morsans kod till internetbanken och betalar så på något sätt? Där ifrån kan man överföra pengar från mitt konto till andra konton. När jag har fyllt i mina uppgifter så skickar dom ett mail till mig med lite text om mina uppgifter, vad man har beställt och lite om hur man betalar. Betalningsdelen av mailet ser ut så här. De är på dom uppgifterna dom vill att jag ska betala till. Hur gör man?

Tacksam för alla svar utom OT-inlägg!

Åtta

Tråden raderad från Forum PLUS/Bank och Sparande

ReplyQuote