Aviseringar
Rensa alla

betting?


Ämnesstartare

dazed:

Brukar bara köra på rosa kvitton-betting men jag har hört att man ska regga sig på flera sajter helst då deras odds skiljer sig åt osv, tänk på att regga dig på en sajt inom eu så att det blir skattefritt när du vinner miljonerna sen.

ja jag har också hört det men pallar jag inte än. haha ja det tänkte jag faktiskt på

El Guaje:

Jobbigt, PL drar igång idag så jag kunde inte låta bli att sätta in pengar på unibet och börja spela igen. Nu blir jag säkert fast.

inte bra [no-no]

Blivande_japan:

om du absolut vill bli av med pengar kan jag väl offra mig då!
Sätt in lite pengar då och då på mitt konto så betalar jag slumpmässigt tillbaks lite av dem ibland!

jag blir inte av med pengar. om en vecka är jag miljonär


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jag blir inte av med pengar. om en vecka är jag miljonär

ska vi betta??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ska vi betta??

gärna


   
SvaraCitera

patrick bateman:

gärna

hur mkt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hur mkt?

1000 kr


   
SvaraCitera

patrick bateman:

1000 kr

ok satsar 1000 kr på att du ej kmmr vinna 1 miljon på betting på 1 v


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ok satsar 1000 kr på att du ej kmmr vinna 1 miljon på betting på 1 v

jag sätter emot

vad är oddsen på?


   
SvaraCitera

patrick bateman:

vad är oddsen på?

faen vet hjag inte jag som har betting som fritidsintresse!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja jag har också hört det men pallar jag inte än. haha ja det tänkte jag faktiskt på

Skall börja med internetbetting också inom en överskådlig framtid, vill dock få lite bättre ordning i ekonomin så jag kan få ihop en hyfsad bankrulle att utgå ifrån, bankroll management skall det också pluggas på, kanske du också borde?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Skall börja med internetbetting också inom en överskådlig framtid, vill dock få lite bättre ordning i ekonomin så jag kan få ihop en hyfsad bankrulle att utgå ifrån, bankroll management skall det också pluggas på, kanske du också borde?

haha jag har inga pengar alls. får inget av csn under sommaren och jag har slöast allt jag hade på pengar. dock gav mig min morsa 500 kr som jag börjat spela med nu, börjar lugnt först. gått åt helvete hitils. får ju dock pengar nu igen i slutet av augusti. går du inte i skolan då? csn ger dig väl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

får ju dock pengar nu igen i slutet av augusti. går du inte i skolan då? csn ger dig väl

Jo men det finns ändå viss saker som går före min framtid som storgambler. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Jo men det finns ändå viss saker som går före min framtid som storgambler.

haha jo det är klart det gör det ju


   
SvaraCitera