Aviseringar
Rensa alla

Betyg

Ämnesstartare

Ifall om detta är betygen från alla mina moment av en kurs vilket betyg ska jag då få som slutbetyg av kursen?Screenshot%202019-06-06%20at%2014.55.49.

Citera

Enligt betygsystemet D eftersom du måste ha allt på minst C nivå för att få C. 99% av alla lärare (med undantag för de som heter Britta) ser igenom fingrarna och sätter förmodligen ett C eller kanske till och med ett B beroende på hur du presterat på lektionerna. Men enligt reglerna ska det vara D.

SvaraCitera

Vad är det för kassa källor du använt dig av? Hade satt E på dig. Finns inget viktigare i skolan än att kunna bedömma källor. 

SvaraCitera

Du har bättre betyg än vad jag har så Be More Chill

SvaraCitera
Ämnesstartare

Plejadisk Panda:
Vad är det för kassa källor du använt dig av? Hade satt E på dig. Finns inget viktigare i skolan än att kunna bedömma källor. 

Min mental hälsa dippade enormt mycket vid den inlämningen då min halvbror nyss hade gått bort, men håller helt med dig. Kompleterade dock uppgiften och fick ett högre betyg. Undrade bara om betyget då alla lärare  jag frågade gav alla olika svar.

SvaraCitera

Ska man hårddra det är det ett D, fast det är troligen ett C du kommer få. 🙂 

SvaraCitera

Plejadisk Panda:

finns inga vettiga källor nånstans

roffe ruff i sin källare är mer trovärdig än NE eller vad som helst, om man inte ska ha källa på något som att ris heter arroz på spanska och det behövs ju

SvaraCitera

hade gett dig ett rungande A ts

SvaraCitera

C förmodligen

SvaraCitera

Det är helt uppenbart C fast med skollagen bör det vara ett D

SvaraCitera

Screenshot_20190803-115647.png

såhär ser ett B ut som jag fick. Då måste alla betyg innan vara avklarade

SvaraCitera