enhimmelskdrog:
går väl iofs att ha såndär nippletejp
Vafan ä nippletejp?
Musicfan12:
no, hurså?
ok, brukar bli så om man ej har bh/topp när man behöver osv. fast du ksk e smal
Anonym97:
Vad ska jag göra?
Vet inte vad du bör göra, men jag säger bara att jag avskydde att ha BH i början. Så om du inte får någon avlastning av det förstår jag inte varför du inte bara kan skippa.
detberorpå:
fast du ksk e smal
mittemellan 😉
detberorpå:
ok, brukar bli så om man ej har bh/topp när man behöver osv
K
Musicfan12:
mittemellan 😉
K
Anonym97:
Jag har mätt,och jag har tillräckligt stora för att komma i en a kupa.
Min bästis,som har mkt mindre bröst än jag har oxå börjat använda bh
Okej gör dej till åtlöje som din bästis.Börja med en tyg bh som små tjejer brukar ha.Och efter några år Bh
Woho:
Vafan ä nippletejp?
men såndär tejp man kan ha på bröstvårtorna så man inte ser dom genom tröjan liksommm
enhimmelskdrog:
men såndär tejp man kan ha på bröstvårtorna så man inte ser dom genom tröjan liksommm
Haha har jag aldrig hört för.
Woho:
Haha har jag aldrig hört för.
tror inte det heter nippletejp :p
enhimmelskdrog:
tror inte det heter nippletejp :p
Ok, men jag tänkte på hela konceptet så att säga.
men herregud vilket stort problem! fast nä.
vad är det pinsama med att köpa en bh egentligen? omg..
Plyvert:
Visa för din mor att du är stor nog att ha BH! Drick alkohol, börja röka, knarka och ha oskyddat sex!
Haha, vilket föredöme.
en topp är ju perfekt om du a små.varför ödsla pengar på en bh när den inte behövs ännu på dig.sen att din kompis ha mindre så kan de ju även vara så att hon känner att dom är hängiga.är dom mycke mindre eller.fråga annars om du få låna en eller kanske köpa en av henne.kan ju hända att hon ha mer än 1 å kanske kan va snäll med dig eftersom din mor inte vill handla en sådan till dig.hon kanske anser att du inte utvecklats till räckligt för att börja med bh redan
Anonym97:
"det får vi ta om några år".
hahah ägd