vill se bild på den
Kollar endast pga Hanna W. Inspiration!!!!
Btw så blir jag riktigt förbannad när alla mobbar henne, särskilt tattarsipan, stryk ska han ha. paddhanna som bara snackar skit är också jobbig, Marcelo är en fjolla, Tenny påminner om en våldtäktsman på fyllan, Camilla är bra, Annika sjönk så lågt som man kan sjunka när hon blev sotis på Marcelo och Hanna, hon har ju faktiskt en pojkvän utanför huset. Jessica är sjukt störande men ändå bra entertainment när alla irriterar sig på henne, manshanna är patetisk och borde ta på sig en tröja. Kija var söt i början nu är hon bara attention whore
Ut med sipan!!!!! heja hannaW
Angelize:
Jessica är sjukt störande
Detta var väl ungefär det ända jag höll med om hehe. Tur hon åkte ut 😀
hanna w & tenny
rebeca:
tenny
BÄSTA
hanna widerstedt e äckli ialf
höna:
hanna w
Fast fett bra underhållning, bara man inte låter sig provoceras av henne så är hon fett rolig att skratta åt
whiteroses:
Fast fett bra underhållning, bara man inte låter sig provoceras av henne så är hon fett rolig att skratta åt
nee hon e ba tragisk tycker mer synd om henne
höna:
synd om henne
De e klart. Älskar att skratta åt henne, hoppas inte hon åker ut. Hoppas hon inte vinner.
whiteroses:
De e klart. Älskar att skratta åt henne, hoppas inte hon åker ut. Hoppas hon inte vinner.
haha precis man j´vill ju inte att hon ska få pengar samtidigt som man vill att hon ska stanna tillräckligt lönge för att hinna få ett dåligt rykte och aldrig få jobb.
JuliaLjungberg:
Camilla, Annica, Amandus!
!
Angelize:
Btw så blir jag riktigt förbannad när alla mobbar henne, särskilt tattarsipan,
äntligen någon som håller med. Det hon sysslar med är underhållning, det vissa gör mot henne är mobbning.
Angelize:
Annika sjönk så lågt som man kan sjunka när hon blev sotis på Marcelo och Hanna, hon har ju faktiskt en pojkvän
Men är det sant??
höna:
hanna widerstedt e äckli ialf
Hanna J är dubbelt så äcklig. Går runt naken hela tiden trots att hon har en fullständigt vidrig kropp.
clickclack:
Hanna J är dubbelt så äcklig. Går runt naken hela tiden trots att hon har en fullständigt vidrig kropp.
menar inte riktigt så men hon är äcklig i settet och wanna be typ överklass och så haar hon fula människor. om du sett hennes youtubevideos
höna:
menar inte riktigt så men hon är äcklig i settet och wanna be typ överklass och så haar hon fula människor. om du sett hennes youtubevideos
Såg en liten snutt bara, men hon gör iaf tv och det är huvudsaken, tycker jag.
whiteroses:
BÄSTA
heeelt underbar