handendärnissen:
nice förstår de, en kompis har trimma sim saab 9000 så den ligger på typ 300 hk o jädrar va snopen en stressad gubbe i en v70 blev när vi drog om honom som fan 😉
Lite sugen på att plocka i en t5:a i en 740 till sommaren, 350 hk i en slöförti hade allt blivit en jävligt go sleeper
Ärligt talat skiter jag i vad som är coolast. För mig ska bilen vara billig att äga samt funktionell och vara trafiksäker och helst även bensinsnål. Tyvärr går inte alla dessa parametrar att sammanfoga så därför kör jag själv en gammal SAAB 9-5 AERO.
stoner:
Ärligt talat skiter jag i vad som är coolast. För mig ska bilen vara billig att äga samt funktionell och vara trafiksäker och helst även bensinsnål. Tyvärr går inte alla dessa parametrar att sammanfoga så därför kör jag själv en gammal SAAB 9-5 AERO.
vw golf mk2 men gött att du kör saab iaf
myten:
Lite sugen på att plocka i en t5:a i en 740 till sommaren, 350 hk i en slöförti hade allt blivit en jävligt go sleeper
t5 eller bmw motor är så jädra vanligt på nåt vis 😉 har sett en 740 med v8 o kompressor o grejer de enda som avslöjar är ju ljudet o kompressorn annars gött coolt
Lågbudgetbil passar min ekonomi bäst.
bb