Notifications
Clear all

bilar

myten

handendärnissen:

nice förstår de, en kompis har trimma sim saab 9000 så den ligger på typ 300 hk o jädrar va snopen en stressad gubbe i en v70 blev när vi drog om honom som fan 😉 

Lite sugen på att plocka i en t5:a i en 740 till sommaren, 350 hk i en slöförti hade allt blivit en jävligt go sleeper 

ReplyQuote

handendärnissen:
va kostar en jävla bra speldator då???

25k +

ReplyQuote

Ärligt talat skiter jag i vad som är coolast. För mig ska bilen vara billig att äga samt funktionell och vara trafiksäker och helst även bensinsnål. Tyvärr går inte alla dessa parametrar att sammanfoga så därför kör jag själv en gammal SAAB 9-5 AERO.  Cool

ReplyQuote
Topic starter

stoner:
Ärligt talat skiter jag i vad som är coolast. För mig ska bilen vara billig att äga samt funktionell och vara trafiksäker och helst även bensinsnål. Tyvärr går inte alla dessa parametrar att sammanfoga så därför kör jag själv en gammal SAAB 9-5 AERO.  Cool

vw golf mk2 Cool men gött att du kör saab iaf Tumme upp

ReplyQuote
Topic starter

myten:

Lite sugen på att plocka i en t5:a i en 740 till sommaren, 350 hk i en slöförti hade allt blivit en jävligt go sleeper 

t5 eller bmw motor är så jädra vanligt på nåt vis 😉 har sett en 740 med v8 o kompressor o grejer de enda som avslöjar är ju ljudet o kompressorn annars gött coolt

ReplyQuote

Lågbudgetbil passar min ekonomi bäst.  Rodnar

ReplyQuote