Cherry89:
Bara för att jag har gjort bilderna så betyder inte det att jag är någon viss snubbe.
Du har inte gjort originalbilden, "någon viss snubbe" har gjort den. bla bla bla...
aroon:
Du har inte gjort originalbilden
Vadå orginalet?? Jag har fått bilderna av min lärare sen fått uppgiften att klistra ihop bilderna typ klistra in en person i en gammal bild och klistra in en stor banan som apan ska hålla i osv.
Cherry89:
Vadå orginalet?? Jag har fått bilderna av min lärare sen fått uppgiften att klistra ihop bilderna typ klistra in en person i en gammal bild och klistra in en stor banan som apan ska hålla i osv.
Han menar att någon faktist har målat den där bilden en gång i tiden.
Utan tillåtelse av skaparen till verket får du inte redigera och sprida ut bilden tror jag.
aristoteles:
Utan tillåtelse av skaparen till verket får du inte redigera och sprida ut bilden tror jag.
70 år efter upphovsmannens död, så det ligger snart i tiden för att leva rövare med just den bilden av de tre.
DinGud:
70 år efter upphovsmannens död, så det ligger snart i tiden för att leva rövare med just den bilden av de tre.
Om du läser noga så ser du att jag bara förklarat vad en annan användare toligen menat, jag har ingen som helst aning om vem som målat skiten.
Tråden låst på grund av inaktivitet