Er kära Thundercracker är bitter, någon som har lust att försöka göra honom lite glader? Sitter med en kall öl och bara är bitter.
Ladda ner Tjenare Kungen så mår du nog lite bättre.
Harpyja:
Har den, sett den 4 gånger. Nästa förslag :>
Dota dirr?
Harpyja:
Du menar att lydigt köpa Tjenare Kungen och därigenom stödja en levande Svensk filmindustri väl?
Budolicious:
Dota dirr?
Spelade dota igår, orkar inte spela skiten längre jag började spela det på 5.x och idag är det bara förstört.
Thundercracker:
Har den, sett den 4 gånger. Nästa förslag :>
PS. I love you. Den ska jag se efter.
fistforfight:
Du menar att lydigt köpa Tjenare Kungen och därigenom stödja en levande Svensk filmindustri väl?
Ja, ja absolut.
Thundercracker:
Spelade dota igår, orkar inte spela skiten längre jag började spela det på 5.x och idag är det bara förstört.
ahkey, jag har också hängt med sen dess. Måste säga att det bara blivit bättre för var version, faktiskt.
Öl hjälper ju inte 🙂 drick cola, sen tar du o spanar in ngt kul på youtube, t.ex
Budolicious:
ahkey, jag har också hängt med sen dess. Måste säga att det bara blivit bättre för var version, faktiskt.
Ja, jag vet. Men idag är jag bitter och då är det bättre förr!
Thundercracker:
Ja, jag vet. Men idag är jag bitter och då är det bättre förr!
Ah, du menade så. Då är jag med dig
ring en vän
Spela gamla LPskivor! eller nya då ofc
LightInDarkness:
Öl hjälper ju inte 🙂 drick cola, sen tar du o spanar in ngt kul på youtube, t.ex
De borde skippa slutet Cooki förstörde allt.
Tickstart:
Spela gamla LPskivor!
sitter och spelar denna som fan
enhimmelskdrog:
ring en vän
Har inte direkt några vänner jag brukar ringa, mitt liv kretsade ganska mycket runt de jag umgicks med de brukar jag bara träffa. SKulle bara bli udda att ringa 🙁